mitä sanoisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loukkaantunut?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ulla:
Mun parisuhteessa tämmöinen kanssakäyminen (kuten myös tanssiminen toisten kanssa) on kiellettyä joten suuttuisin todellakin. Mutta jokainen omassa parisuhteessa tavallaan.

Miksi se on kiellettyä? Mikä siinä on niin kauheaa, että joku toinen koskee sun miehees? Mahtaa olla lysti parisuhde, kuinkahan kauan menee ennen kuin mies hakeutuu vieraaseen syliin?

En voisi kuvitellakaan meidän ystäväpiiriä ilman fyysistä koskemista. Milloin tanssitaan, halaillaan, painitaan ja sen sellaista. Ja humalassa tahi selvin päin.

MITÄ EI TEHTÄISI SELVINPÄIN. Ja etenkin, jos selityksenä käytetään no mä olin kännissä ja kaikki pitäis vaan sen vuosi ymmärtää. Sitten ei vaan olla kännissä, jos harkitakyky pettää.
Eli kysyt mieheltäs mikä oli niin hauskaa, jos antaa känni selityksen niin suuttuisin, jos kertoo tarinan mikä on meneillää niin ok

Alkuperäinen kirjoittaja kkkkk:
Mun parisuhteessa tämmöinen kanssakäyminen (kuten myös tanssiminen toisten kanssa) on kiellettyä joten suuttuisin todellakin. Mutta jokainen omassa parisuhteessa tavallaan.

Miksi se on kiellettyä? Mikä siinä on niin kauheaa, että joku toinen koskee sun miehees? Mahtaa olla lysti parisuhde, kuinkahan kauan menee ennen kuin mies hakeutuu vieraaseen syliin?

En voisi kuvitellakaan meidän ystäväpiiriä ilman fyysistä koskemista. Milloin tanssitaan, halaillaan, painitaan ja sen sellaista. Ja humalassa tahi selvin päin.

Meillä ei painita eikä tanssita. Ei ole senlaatuinen ystäväpiiri. Lähinnä parhaimpien tyttökavereideni kanssa halaillaan esim. tervehdykseksi, ja mies ehkä joskus tosi harvoin saattaa halailla niitä hänen parhaita miespuolisia kavereita.

Miksi oletat, että mies heti haluaa hakeutua vieraaseen syliin? Toisiin kaveripiireihin ei kuulu fyysinen koskettelu, eikä siinä ole mtn outoa, eikä se johdu siitä, että vaimo olisi sen kieltänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toisiin kaveripiireihin ei kuulu fyysinen koskettelu, eikä siinä ole mtn outoa, eikä se johdu siitä, että vaimo olisi sen kieltänyt.

Taidat olla vähän yksinkertainen. Mitäs jos lukisit edes lainaamasi viestin lainauksineen?

Alkuperäinen kirjoittaja kkkkk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toisiin kaveripiireihin ei kuulu fyysinen koskettelu, eikä siinä ole mtn outoa, eikä se johdu siitä, että vaimo olisi sen kieltänyt.

Taidat olla vähän yksinkertainen. Mitäs jos lukisit edes lainaamasi viestin lainauksineen?

Jospa se kiellettyä yhteisestä päätöksestä. Molemmin puolin siis.
Ja vaikka se olisikin vaimon määräys, niin aiheuttaako se mielestäsi automaattisesti sen, että miehelle tulee pakonomainen tarve "hakeutua vieraaseen syliin", kun hän ei saa painia naispuoleisten ystäviensä kanssa?

laitoin sen kuvan tietokoneen taustakuvaksi ja lähdin lapsen kanssa mun vanhempien luo. mies käynnistää aina töistä tullessaan ekana koneen, joten katsotaan kuuluuko mitään siltä suunnalta sitten....... lapsellista ja nipoa ja tyhmää, mutta minä loukkaannuin. en tästä mitään elämää suurempaa meteliä nosta, mutta näpäytyksen mies ansaitsee, en minäkään mene liian lähelle muita miehiä. tanssiminen on musta aivan eri asia kun se ei ollaan naamat kiinni toisissaan. turhaan mä täällä mitää selitän, nipo kun nipo.