Mitä sanotte kun taapero haluaa maistaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
lähestulkoon kaikkea mikä ruuanlaittoon liittyy...
Tänään sai käsiinsä juokseva voi purkin ja alko hokeen maismaa maismaa, mä katson että siitä ei oo mitään haittaa jos se maistaa ja sanoinkin et jos saat auki niin maista vaan...no kai se nyt sen auki sai :D siinävaiheessa kun toinen onnessaan maistelee sitä sulaa voita hoksaa mies homman ja kauhee kieltäminen, älä nyt tommosta syö...miten tässäkin vedät yhten hiileen :snotty:
Mites muut, saako teidän taaperot maistella kaikkia juttuja vai kiellättekö heti?

Kyllä mä olen antanut maistaa kaikkea mistä ei mitään vaaraa esim. mitään kauhean suolaista tai mausteista en uskalla antaa. Mun mielestä vaan hyvä mitä enemmän maistelee kaikkea, siinä se maailmakin avartuu tältä osin :)

Alkuperäinen kirjoittaja !:
saa maistaa kaikkea mikä ei voi olla haitallista. Itsepähän tietää jatkossa kannattaako sinappia syödä ym :D

Meidän 1,5-vuotias RAKASTAA sinappia :D Ja syö sellaisenaan sitruunaa, jos annetaan.

Ja ollaan siis annettu maistaa kaikkea. Tuntuu olevan kaikkiruokainen, paitsi marjat ei mene pojalle millään...

Mulla on hyvin allerginen lapsi ja kaikkea mitä allergioiden puitteissa voin antaa syödä annan. Muutenkin niin suppea ruokavalio, että olen oikein ilahtunut, jos keksitään joku uusi juttu jota voi maistaa. Olkoonkin sitten vaikka kuinka kummallista.

Meilläkin saa maistaa käytännössä mitä vaan. Mieskin onneksi korkeintaan vaan ihmettelee että kuinka se tuollaista poika syö..
Raaka valkosipuli tuntuu olevan suurta herkkua, vaikka pitää irvistellä sitä maistellessa.

Kaikkea mikä ei oo vaarallista tai muuten haitaks muksulle. Yks päivä mehua tein ja kiukkus ja kiukkus et ei halua vettä tiivistemehuun niin sanoin et no maista onko se hyvää tuollakeinon. Kunnon kulauksen otti, huusi hyi ja pyysi vettä sekaan :D Nykysin oottaa kiltisti että kerkiin laittaa vedenkin millon mehua juo.

Meillä myös saa maistella kaikkea poislukien tietysti alkoholi ja chili.

Tällähetkellä esim 1v9kk herkkuja ovat aurinkokuivattutomaatti, feta- ja halloumijuusti, katkaravut, oliivit.. Ja ennenkuin kukaan kerkee älähtämään niin täytyy sanoa että hyvin hyvin hyvin harvoin näitä herkkuja saa, mutta silloin kun saa syö nautinnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Meilläkin saa maistaa käytännössä mitä vaan. Mieskin onneksi korkeintaan vaan ihmettelee että kuinka se tuollaista poika syö..
Raaka valkosipuli tuntuu olevan suurta herkkua, vaikka pitää irvistellä sitä maistellessa.

mahtaa haista pahalle :S

Yhteistyössä