mitä sarjoja seuraatte telkusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tirsku

Aktiivinen jäsen
03.07.2009
4 681
0
36
aikani kuluksi kyselen...

ite tulee kattottua: CSI:t, Yli synkän virran, Täydelliset naiset, Riivatut talot, Selviytyjät, Maajussille morsian, Grayn anatomia

mielenkiinnolla odotan sitä uutta rikossarjaa, Menthor (vai mikä se oli) ja sit sitä mikä tapahtuu siellä saarella, kun porukkaa rupee kuolemaan (en just nyt millään muista nimeä)

ja lauantaisin on pakko katto V75-ravit :whistle:

ja joo, mä katton ihan liikaa telkkaria :ashamed: onneksi on tallentava, saa kattoo sillon kun on parhaiten aikaa. tallentavan kovalevy on aina melkein täynnä. Kaikki hyvät leffat on pakko pitää tallessa, jotta voi fiilistellä kun tulee sellanen olo :D

CSI Las vegas ja Greyn anatomia tulee täälläkin seurattua, sen lisäks sitten esim.Amerikan/Kanadan huippumallit, Paris Hiltons New BBF ja Rokkarille morsian..laatusarjoja=) Muoks.Tanssi jos osaat kuuluu varmaan tähän osastoon kans.
Aijuu, ja katon kans sen Ex listin kun muistan..

Muoks 2. Niin ja Bones piti kans joskus kattoa..nykysin ei ikinä muista, liekkö se ees menee nyt ja minkähän kauden jaksot?
Ja Housesta tykätään kans.

Täydelliset naiset, Greyn anatomia, CSI:t, Todistettavasti syyllinen, ilman johtolankaa, Huippumalli haussa, Muodin huipulle...
House oli huippu! :D
SItten seuraan vielä sitä amerikkalaista sarjaa jossa ne tekee uuden talon jollekkin kovia kokeneelle tms. en muista nimee.

Kesäkautena ei oikein tuu mitään. Tällä hetkellä oikeestaan on vaan pakko kattoo gossip girl, joka sekin loppuu pian, ku bb alkaa (Jee!). Näkijän menossa olevan kaudenkin oon jo nähnyt, mut sillon tällön tulee katseltua, samoin frendejä, jos muistan.

No mä katon varmaan vielä enemmän kuin sinä.
C.S.I las vegas ja new york, criminal minds, todistettavasti syyllinen, supernatural, bones, täydelliset naiset, life.

Sitten katselen muitakin sarjoja, mutta ne ei ole sellaisia joita pakko katsoa. mm Emmerdale tälläinen

Housea sitten joskus kun uudet jaksot alkaa. CSI, CSI Miami ja CSI New York tulee myös katottua usein. NCIS oon vasta hurahtanu. En ees muista minä päivänä se tulee :ashamed:
Monia muitakin "seuraan" satunnaisesti..

Yhteistyössä