F
fff
Vieras
siis kun mun mummuki oli ostanu sitä ja valitti mulle kuinka kallista se on
. aivan tyhmää joku karppi leipä_
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
syökö mihetkin sitä![]()
suloinen mummo sulla!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kielletty hedelmä;24455957:Eikös karpit aina hehkuta miten leipä turvottaa ja miten hyvä olo on ilman leipää eikä tee edes mieli leipää...
Vähän sama juttu kuin miten karpit koko ajan hokevat herkuttelevansa päivästä toiseen ja miten ei kuulemma tee mieli mitään hiilaripitoista, ja silti tuolla niiden keskustelupalstalla puhutaan koko ajan repsahduksista ja romahduksista ja hiilariorgioista ja katumuksesta.
Kai se katumus kuuluu uskontoon kuin uskontoon.
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24456031:söin sitä kylässä, tarttui kitalakeen & maistuikin kummalliselta :x
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24456034:Kaikki miehet eivät ole luolamiehen tasalla.......![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24456034:Kaikki miehet eivät ole luolamiehen tasalla.......![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24455980:Mun kaupassa havaitsemani karppileipä oli kuin mitä tahansa muuta leipää- vehnästä tehtyä.
Hiukanko raavin päätäni kun tavasin uteliaisuuttani sitä tuoteseostetta- siinä oli vehnä ja suola ja vesi ja hiiva- en löytänyt mistään kohdasta kanamunaa.... tms mitä oletin sen sisältävän.
Palstalla kysyessäni sainkin yllätyksekseni tulvan vehnän puolesta ja hiilarimääristä taasen jotain täysin käsittämätöntä laskelmaa ja vakuuttelua siitä että kyllä se on ihan oikein.
Mutta en mä ymmärrä kyllä vieläkään
Tämän mä sieltä kopsin : Sekaleipä vaalea, vesi, vehnäjauho, vehnärouhe: hiilihydraattipitoisuus 46,3 g/100 g.
Ja silti Perheleipureiden nettisivusto sanoo että leivässä on kananmunaa, siemeniä ja öljyä.....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24455980:Mun kaupassa havaitsemani karppileipä oli kuin mitä tahansa muuta leipää- vehnästä tehtyä.
Hiukanko raavin päätäni kun tavasin uteliaisuuttani sitä tuoteseostetta- siinä oli vehnä ja suola ja vesi ja hiiva- en löytänyt mistään kohdasta kanamunaa.... tms mitä oletin sen sisältävän.
Palstalla kysyessäni sainkin yllätyksekseni tulvan vehnän puolesta ja hiilarimääristä taasen jotain täysin käsittämätöntä laskelmaa ja vakuuttelua siitä että kyllä se on ihan oikein.
Mutta en mä ymmärrä kyllä vieläkään
Tämän mä sieltä kopsin : Sekaleipä vaalea, vesi, vehnäjauho, vehnärouhe: hiilihydraattipitoisuus 46,3 g/100 g.
Ja silti Perheleipureiden nettisivusto sanoo että leivässä on kananmunaa, siemeniä ja öljyä.....![]()
Torajyväsientä seassa sen mitä EU sallii- vaikka ei saisi olla yhtäänNiin ja ihan oikeastikko tuota myydään karppileipänä?????Mä en karppaa ja syön ruisleipää,jonka hiilihydraattipitoisuus on 29g/100g. Näköjään nimellä myydään...kaikenlisäks "mun" leivän pakkausselostees lukee: leivinhiivaton,säilöntäaineeton,laktoositon ja leivontaan on käytetty aineksina täysjyväruista ja -jyviä,vettä ja suolaa. Leivontaan käytetyistä jauhoista 100% on ruista![]()
Paista silikonivuokaisissa levyissä, jossa saa ilman voiteluaMua karppileipä .. ja aiheuttaa mahavaivoja koska se sisältää runsaasti viljakuitua jota yritän vältellä. Siksi siemenistä tai mantelijauhosta tehty leipä on parempaa ja sisältää myös vähemmän hiilareita. Kyllä karppaajatkin välillä haluavat helppoa syömistä, mitä leipä kieltämättä on! Itse teen välillä karppileipää kananmunasta ja mantelijauheesta (ja paistan pannulla) mutta olishan se helpompaa ostaa välillä valmiinakin...