Ä
"Ärsyyntynyt"
Vieras
Ostin alennuksesta lapselle uuden isomman toppatakin ensi talvea varten ja tuttava ihmetteli, että miksi mä sellaisen ostin ja millä rahalla. Ja muutenkin ihmettelee miksi ostan lapselle vaatteita. Ööh, siis en ostaisi kasvavalle lapselle vaatteita?! Ostan paljon vaatteita alennuksista ja kirppareilta ostan hyväkuntoisia vaatteita. Mitään järjettömän kallista en osta enkä osta vaatteita turhanpäiten. Lisäksi tuon tuttavan mielestä mun pitäisi lahjoittaa lapsen pienet vaatteet pois kun ei niitä kuulemma kannata myydä.
Joskus lapsen ollessa isällään mä käyn baarissa ja sekin on joidenkin mielestä väärin. Mun pitäisi ilmeisesti istua kotona eikä missään tapauksessa lähteä mihinkään. Ei vaikka omista menoista pihistämällä olen saanut ne baariin tarvittavat rahat kasaan.
Vuokra, sähkö, vesi yms. on aina maksettuna, lapsella on ehjiä ja puhtaita vaatteita (uusia ja kirpparilta ostettuja), on aina ruokaa joskus jopa herkkuja.
Ärsyttävää.
Joskus lapsen ollessa isällään mä käyn baarissa ja sekin on joidenkin mielestä väärin. Mun pitäisi ilmeisesti istua kotona eikä missään tapauksessa lähteä mihinkään. Ei vaikka omista menoista pihistämällä olen saanut ne baariin tarvittavat rahat kasaan.
Vuokra, sähkö, vesi yms. on aina maksettuna, lapsella on ehjiä ja puhtaita vaatteita (uusia ja kirpparilta ostettuja), on aina ruokaa joskus jopa herkkuja.
Ärsyttävää.