Mitä SINÄ olisit tehnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tatti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tatti"

Vieras
Kaveriperheet menevät yhdessä syömään ja elokuviin. Toisen perheen 9v. lapsi kiukuttelee koko reissun, alusta loppuun. ei usko omia vanhempiaan. Räksyttää takaisin jne.

Ravintolassa ruuan valitseminen on hankalaa jne. Elokuviin mennessä lapsen isä ostaa tyynesti sen mitä lapsi haluaa (karkit, popkornit jne).

Olisiko toisen vanhemman pitänyt jäädä lapsen kanssa autoon tai jopa kotiin, jos kotona jo alkanut kiukuttelu?

Tätä reissua oli kuitenkin suunniteltu pitempään ja kaikki sitä innolla odottivat, tosin tunnelma ei ollut kovin hyvä.

jos mun lapset ois ollu ihan asiallisesti ja sen toisen perheen lapsi kiukutellut niin siinähän olis kiukutellut. jos taas omani olis kiukutellut niin olis kyllä kunniansa kuullut.

[QUOTE="siis";22372995]jos mun lapset ois ollu ihan asiallisesti ja sen toisen perheen lapsi kiukutellut niin siinähän olis kiukutellut. jos taas omani olis kiukutellut niin olis kyllä kunniansa kuullut.[/QUOTE]

Näin juuri.

Mä olisin karjunut jo lähtiessä takasin että nyt jos et osaa käyttäytyä niin jätetään koko reissu välistä sitten. Ja kyllä olisi tehonnut meidän muksuihin tai sitten auto olisi hyvin sukkelaan tehnyt käännöksen kotia kohti ja reissu olisi jätetty väliin

ei ollut oma lapsi :saint:

Ja tosiaan uhkailua kyllä tuli lapselle, mutta hän ei siitä välittänyt. eikä uhkauksia sitten toteutettu missään muodossa. Itse olisin vähintään jättänyt leffa-karkit ostamatta.

jos vänkytys olis alkanut jo kotona niin lapsi olis saanut jäädä suosiolla kotiin! Jos vänkytys olis alkanut paikan päällä niin olis sitten saanu jäädä syömättä jos ei kelpaa ja leffaan ei oltas menty ollenkaan tai ainakin kaikki hyväskät olis jäänyt ostamatta

Yhteistyössä