Mitä sinä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokeilen uudelleen :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokeilen uudelleen :)

Vieras
Olen loukannut käteni/ ranteeni reilu 3 vuotta sitten; kolmiorustorepeämä.
Se korjattiin reilu vuosi tapaturmasta, mutta ranne ei tullut kuntoon. Kirurgi puhui jo uudelleenkoulutuksesta.

Kävin kuitenkin toisella lääkärillä, joka oli sitä mieltä, että käsi ei ole kunnossa.
Hän määräsi magneettikuviin, johon käden leikannut kirurgi ei suostunut.

Uudessa leikkauksessa olin viime kesänä. Tarkoitus oli tähystää ranne, ja katsoa onko siinä mitään korjattavaa/ löytyykö syytä kivuille.

Kirurgin mukaan, joka käden leikkasi, ei mitään korjattavaa/ poistettavaa ollut, vaan jonkin verran vanhaa "sälöä", joka kylläkin poistettiin, vaan oireet eivät poistuneet.

Viime marraskuussa kävin TAAS uusissa magneettikuvissa. Satuin kysäisemään kuvia hakiessa, että löytyikö mitään. Hoitaja vast.otossa sanoi, että se sama vanha ganglio, mikä näkyi jo aiemmissa magneettikuvissa, jne... Sama vanha ganglio???

Oletin, että kyllä ne lääkärit/ käsikirurgit minulle kertoo, mitä kuvista selvisi, niimpä en ensimmäisellä kerralla alkanut suomentamaan saamaani lausuntoa magneettikuvista, nyt toisella kertaa sen tein.

Tämä ganglio, joka on siis ollut ranteessani jo v. 2008, oireilee juuri siinä kohtaa, missä kipu tuntuu, eikä käteen voi varata painoa, yms...

Otin sen sitten itse esille lääkärissä käydessäni, ja kas kummaa, lääkärit olivat samaa mieltä kanssani, että kipu voikin johtua siitä. NYT sitten odotan uutta leikkausaikaa, että ganglio poistetaan, ja katsotaan UUDELLEEN, että onko kädessä muuta korjattavaa...

Missään vaiheessa kukaan lääkäreistä/ käsikirurgeista EI OLE sanallakaan maininnut mitään siitä gangliosta.

Otin yhteyttä käsikirurgiin, joka leikkasi/ tähysti käteni silloin viime kesänä, että miksi hän ei poistanut sitä gangliota silloin. Sanoi syyksi, että salia ei oltu varattu juuri ganglion poistoa varten.

Olin/ olen edelleen aivan ällikällä lyöty, turhautunut, suuttunut.... TAAS uuteen leikkaukseen!!!

Yhden muistutuksen/ valituksen olen tehnyt, mutta se koski käsikirurgia joka teki ensimmäisen leikkauksen. Nyt tekisi mieli tehdä muistutus/ valitus tästä toisesta käsikirurgista, niin tympii jo tämä homma!!!!!!

Yhteistyössä