mitä sinä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen :(

Vieras
Mies sanoi, että hänellä on alastonsuomessa profiili. Kävin katsomassa sen, siellä oli hänestä kuvia yms, hakee seksiseuraa paikkakunnaltamme. Hänen mielestään en saisi edes suuttua. Tuntuu nii helvetin pahalta :,( En tiedä voinko enää luottaa siihen ihmiseen yhtään. olen viidennellä kuulla raskaana. Voiko tuon takia päättää suhteen? Olemme olleet pitkään avoliitossa ja sitä luulee muka tuntevansa ihmisen........ Olen tehnyt kaikkeni tämän suhteen eteen :(( antanut aina kaiken anteeksi, mutta kai se jossain kulkee se raja. Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa? Hyväksyisittekö? Hyviä nevoja tarvisin :( toivottavasti tekstissä saa jotain tolkkua, on tällä hetkellä mieli aivan sekasi

No en tietenkään hyväksyisi, ei kenenkään pitäisi. Sairasta tuollainen.
Hae apua läheisiltäsi, perheeltäsi tai ystäviltäsi, jotta saat elämäsi raiteilleen raskaudesta huolimatta. Älä jää asian kanssa yksin.

Asiat ei välttämättä aina ole noin yksinkertaisia, että sä vain päättäisit suhteen. Saattaa olla että hän on lisännyt profiilin huumorimielessä omakuvaan ja että profiili myös pysyy humoristisena siellä. Pitää kuitenkin miettiä asiaa tältä kannalta, onko tämä ensimmäinen kerta kun näin tapahtuu? Jos on niin mä voisin ainakin antaa anteeks, me kaikki tehdään joskus typeryyksiä ja kadutaan, ja silloin täytyy antaa anteeksi. Jos kuitenkin sun miehes ei näytä merkkejä siitä että olisi pahoillaan ja että näitä sattuu silloin tällöin, niin kannattaa varmaan miettiä että onko se sen arvoista? Kannattaa antaa aikaa omille ajatuksilleen, ja mun mies on ainakin opettanut mulle että ei kannata puhua kun on vihainen, vaan odottaa että kiukku menee ohi ja keskustella asiasta kun kaikki on rauhallisia, ehkä jotenkin asia selviää ja saat hyvänkin selityksen tuolle profiilille....

Asiat ei välttämättä aina ole noin yksinkertaisia, että sä vain päättäisit suhteen. Saattaa olla että hän on lisännyt profiilin huumorimielessä omakuvaan ja että profiili myös pysyy humoristisena siellä. Pitää kuitenkin miettiä asiaa tältä kannalta, onko tämä ensimmäinen kerta kun näin tapahtuu? Jos on niin mä voisin ainakin antaa anteeks, me kaikki tehdään joskus typeryyksiä ja kadutaan, ja silloin täytyy antaa anteeksi. Jos kuitenkin sun miehes ei näytä merkkejä siitä että olisi pahoillaan ja että näitä sattuu silloin tällöin, niin kannattaa varmaan miettiä että onko se sen arvoista? Kannattaa antaa aikaa omille ajatuksilleen, ja mun mies on ainakin opettanut mulle että ei kannata puhua kun on vihainen, vaan odottaa että kiukku menee ohi ja keskustella asiasta kun kaikki on rauhallisia, ehkä jotenkin asia selviää ja saat hyvänkin selityksen tuolle profiilille....

No kyllä on ihan pirun omituista huumoria...vaimo 5llä kuulla raskaana ja mies hakee omalta kylältä seksiseuraa..juuh...

Mutta kukaan meistä ei tunne kyseistä pariskuntaa, joten jokainen vain kertoo oman näkemyksensä. Ja tämä alkuperäinen kyselijähän sanoi että "mies kertoi" - mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan, itse tulkitsin sen omalla tavallani.
No jokatapauksessa, mielestäni asiat ei aina ole ihan noin mustavalkoisia vaan asioita pitää miettiä, eikä välttämättä ainut oikea ratkaisu ole lopullinen ero... Just saying!

[QUOTE="jojo";22664089]Kysäises piruuttasi, mitä mies tykkäisi, jos sulla olisi vastaavanlainen profiili?[/QUOTE]

Kysyin nii vastas että varmaan vetäis turpaan ja jättäis. Mies viikonloput yleensä ryyppää ja töistä kun pääsee niin heti koneella siihen asti, että alkaa nukkumaan... Pelottaa jos lähden, että miten selviän kahden lapsen kanssa yksin (esikoinen 4v) välillä tuntuu, että olisi vaan niin paljon helpompaa lopettaa omalta osalta koko elämä. Ollut noita vastoinkäymisiä ihan riittävästi. Mutta kun mietin molempaa lasta niin luovun ajatuksesta :( En tiedä mitä tässä tekisi :/

mulle se olisi tossa vaiheessa ihan sama mitä mies on siitä että saako suuttua/loukkaantua vai ei. sen miehen asiat ei kuuluis enää mulle eikä mun asiat sille. kiitos ja hei, kamat jakoon.

Kysyin nii vastas että varmaan vetäis turpaan ja jättäis. Mies viikonloput yleensä ryyppää ja töistä kun pääsee niin heti koneella siihen asti, että alkaa nukkumaan... Pelottaa jos lähden, että miten selviän kahden lapsen kanssa yksin (esikoinen 4v) välillä tuntuu, että olisi vaan niin paljon helpompaa lopettaa omalta osalta koko elämä. Ollut noita vastoinkäymisiä ihan riittävästi. Mutta kun mietin molempaa lasta niin luovun ajatuksesta :( En tiedä mitä tässä tekisi :/

Sinä olet äiti, äidit pärjää aina! :hug: Myös ilman tuollaisia ukkoja! Voithan tietty yrittää keskustella miehen kanssa vakavasti asiasta, voisi kuvitella aikuisen miehen ymmärtävän MUTTA harvemmin tuollainen mies oikeasti muuttuu.

Ei, tuo ei ole mikään peruste päättää suhdetta. Suhteen päättämiselle on määritelty tarkat normit, joita tulee aina noudattaa. Olet myös aina antanut kaiken anteeksi. Tästä johtuen joudut myös antamaan tuon anteeksi. Muistathan olla hissukseen lapsen kanssa sitten kun isi tuo uusia tyttöystäviä kotiin. Et voi olettaa, että pienen lapsen isällä olisi varaa hotellihuoneisiin tai että uusilla tyttöystävillä olisi asunto. Tue miestäsi hänen uudessa harrastuksessa, kuten kunnon vaimon tulee.

Yhteistyössä