Mitä sinä tuomitset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuperäinen

Vieras
Ja en nyt tarkoita murhaajia ja raiskaajia vaan täällä netissä. Esim. mä tuomitsen taaperoimettämistä tosi kovasti, ainakin näin anonyymisti :) omalla nimelläni ehken sitten niin kärkkäästi mutta sanon kyllä mielipiteeni jos sitä kysytään.

Tuomitsen myös vanhempia, jotka eivät aseta lapsilleensa mitään rajoja, vaan vapaa kasvatus on viety liian pitkälle.

Mitä sinä tuomitset?

Kaiken sellaisen joka loukkaa yksityisyyden suojaa, väkivallan, oli se sitten henkistä tai fyysistä, ja toisten ihmisten haukkumisen ihan täällä plussalaisten sivuilla, tapahtuipa se sitten nikillä tai harmaana. Rakentava kritiikki on eri asia kuin dissaaminen, jonka voi laskea juuri tuon henkisen väkivallan piiriin!

Itsestäänselvästi väkivallan ym. kauheudet, mutta jos puhutaan ns. tavallisista asioista, niin subjektiivisen päivähoito-oikeuden saisi mun mielestä poistaa "virikelapsilta".

Raskaudenaikaisen tupakoinnin, alkoholinkäytön ja tietty huumeet.

Sen, että lapsia tehdään niin monta, ettei sitten ole aikaa kohdella kaikkia yksilöllisesti ja antaa aikaa kaikille yksilöinä. Vanhemmat lapset joutuvat hoitamaan pienempiään äidin apurina aamusta iltaan, eikä ole varaa eikä aikaa antaa lasten harrastaakaan mitään muuta kuin lukemista ja lenkkeilyä.

Sen, että pidetään rahan ansaitsemista ja materian haalimista tärkeämpinä kuin mitään muuta. Saadakseen niitä vanhempien täytyy olla töissä ja ylitöissä jatkuvasti ja lasten hoidossa, iltahoidossa, yöhoidossa. Pitäisi tyytyä vähempään silloin kun lapset ovat pieniä ja antaa lapsille aikaa.
Enkä nyt tarkoita niitä, joitten on pakko käydä töissä ihan normaalin elannon ja asumisen takia. Vaan niitä, joitten on pakko saada 300 neliön lukaali jossa asuu vaan 3-4 ihmistä eikä nekään ole ikinä kotona, kun on pakko maksaa sitä lukaalia.

kertokaas te fiksummat mulle että miten teen onnistuneen lättytaikinan? Olen tehnyt tätä varmasti 100 kertaa, mutta viimeiset 3-4 kertaa ne ovat menneet pilalle aivan totaalisesti. Ne ei pysy kasassa enää kääntövaiheessa vaan möykkyyntyvät pannulle ja ovat todella ruman näkösiä, reikäisiä taikinaklönttejä.
Auttakaas, antakaa hyvä resepti!

kertokaas te fiksummat mulle että miten teen onnistuneen lättytaikinan? Olen tehnyt tätä varmasti 100 kertaa, mutta viimeiset 3-4 kertaa ne ovat menneet pilalle aivan totaalisesti. Ne ei pysy kasassa enää kääntövaiheessa vaan möykkyyntyvät pannulle ja ovat todella ruman näkösiä, reikäisiä taikinaklönttejä.
Auttakaas, antakaa hyvä resepti!

sori, meni jostain syystä väärään ketjuun :)