Mitä sivuvaikutuksia e-pillereillä yleisimmin on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Ku ois tarkotus hankkia pilsut, moneen vuoteen en oo syöny ku mulle ei oikein mitkään tuntunut sopivan. Nyt aattelin kuitenki et ku on muksuja ja kaikkee, niin saattais jotkut sopia.
Mut aloin vaan miettii, et mitä sivuvaikutuksia niissä yleensä on? Lääkäriaika on vasta tän kuun lopussa, niin nyt ois aikaa pohtia kaikkia eri ehkäsyjä...

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Ku ois tarkotus hankkia pilsut, moneen vuoteen en oo syöny ku mulle ei oikein mitkään tuntunut sopivan. Nyt aattelin kuitenki et ku on muksuja ja kaikkee, niin saattais jotkut sopia.
Mut aloin vaan miettii, et mitä sivuvaikutuksia niissä yleensä on? Lääkäriaika on vasta tän kuun lopussa, niin nyt ois aikaa pohtia kaikkia eri ehkäsyjä...

Päänsärkyä voi ainakin olla ja mielialavaihteluita

Ei kiitos kierukalle. Pelkkä ajatus siitä et mun värkkiin laitetaan jotain mikä sinne ei kuulu, tekee pahaa. Johtunee siitä et synnytyksen jälkeen ei jokuseen kuukauteen voinu istua...

Luulin jo tulleeni hulluksi kun en edes voinut lähteä ulos enää kun heitti päässä (siis huimasi) ja olo oli kauhea, pillereitä vaihdettiin useaan otteeseen ja samat oireet jatkui. Halusin vaan maata ja siinä mielessä olikin todellinen ehkäisykeino kun en kertakaikkiaan kyennyt enää mihinkään :(
Ikinä en enää voi harkitakaan hormoniehkäisyä :x