Mitä synttärilahjaksi?

Arwen Undomiel

Aktiivinen jäsen
20.06.2007
7 059
0
36
Helsinki
Yhdelle parhaimmista ystävistäni?

Hän on myös kuopuksen kummi...

Ajattelin tällaista:
Nicolas-Feuillatte-Bruit-Rose.jpg

Mutta jotenkin tuntuu tyhmältä laittaa noin iso raha yhteen pulloon...

Olisko muita hyviä vinkkejä? Hänellä on tosi pieni koti joten ei saa olla mitään tilaavievää!

Paljonkos tuo sitten maksaa? Ja yleisesti ottaen mun mielestä just tuollaiset vähän erikoisemmat/hienommat tarjottavat on just hyviä lahjoja koska niitä ei kuitenkaan monet raaski itse itselleen ostaa.

[QUOTE="heh";24043878]Paljonkos tuo sitten maksaa? Ja yleisesti ottaen mun mielestä just tuollaiset vähän erikoisemmat/hienommat tarjottavat on just hyviä lahjoja koska niitä ei kuitenkaan monet raaski itse itselleen ostaa.[/QUOTE]

Joku 45e, ei siis ole liian iso raha laittaa mutta mietin että olisko parempi ostaa jotain pysyvää tolla rahalla mutta sitten taas ehkä toi olis just paras kun on ns kulutustavaraa kun on pienet säilytystilat...

Jos on "vähävarainen" kaveri niin sitten ehkä hankkisin ennemmin jotain järkevää/käyttötavaraa. Jos taas ihan OK toimeentuleva henkilö niin voisin ihan hyvin viedä tuollaisen. Ainakin mieluummin kuin joku koriste-esine tms. turhuus.

[QUOTE="heh";24043997]Jos on "vähävarainen" kaveri niin sitten ehkä hankkisin ennemmin jotain järkevää/käyttötavaraa. Jos taas ihan OK toimeentuleva henkilö niin voisin ihan hyvin viedä tuollaisen. Ainakin mieluummin kuin joku koriste-esine tms. turhuus.[/QUOTE]

On ihan hyvin toimeentuleva, hyvä pointti!

Mä suosin kulutustavaraa ihmiselle, joka tulee hyvin toimeen, etenkin jos asuu pienessä asunnossa :) Harvimmin keksii jotain sellaista mitä hänellä ei ole, mutta tarvitsee. Lahjakortin erilaisiin palveluihin tai elämyksiin ovat myös kivoja.

Ja jos haluan viedä kukkia, vien leikkokukkia, enkä ruukkukukkaa joka kestää liiankin kauan.

Ihana lahja! TYkkäsisin kyllä, ja mun mielestäni lahjaksi juuri kannattaakin ostaa arvokkaampia juomia. Silloin siis, jos tietää lahjan saajankin osaavan arvostaa niitä. Sellaiselle ihmiselle, joka ei tee eroa vaikkapa samppanjan ja Fresitan välillä en ostaisi oikeaa samppista.

• Tykkää
Reactions: Arwen Undomiel