mitä syötte kun laihdutatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan normaalia ruokaa? Pienennän vain määrää tai korvaan enemmän salaatilla ja kasviksilla.
Vähennän herkkuja tai korvaan niitä muilla, esim sipsien tilalle porkkanatikkuja ja dippiä jne.

Tavallista kotiruokaa. Paljon kasviksia, ja vettä pitää juoda vähintään 8 lasia päivässä.
Mitään en "kiellä" itseäni syömästä, sillä se aiheuttaisi vain repsahduksia.

Salaattia, johon tulee raakaa kukkakaalia, parsakaalia, ananasta, pekonia tai kinkkusuikaleita + majoneesia maun mukaan.

Tonnikalaa salaattipedillä.

Jauhelihakeittoa.

Wokkikasviksia ja kanaa.

Katkarapuja ja salaattia.

Maustamatonta jogurttia ja Valion alle 10 kcal mehukeittoja herkkuna.

Auringonkukkaleipää + juustoa kahvin kera.

Jos makeat on ongelma, älä syö lainkaan makeaa. Himotus lakkaa muutamassa päivässä.

t. 3 kk:ssa noin 15 kg laihtunut.

kiitos vastauksista!

mä en vaan oikeen tiedä mitä söisin, kun yritän olla syömättä liikaa hiilareita, en tiedä onko se tarpeellista? ruisleipää syön kaks-kolme palaa päivässä, mutta en oo koskenut perunaan enkä pastaan yms. salaattiä oon syöny kaikilla lisukkeilla, esim. lohella, tonnikalalla.

Just paistoin kanafileitä, lisänä tomaattisipuli-salaattia ja rasvatonta raejuustoa. :p Suosin paljon kanaruokia, kasviksilla, salaatissa yms. Rahkaa ja marjoja välipalaksi. Täysjyväleipää ja paljon vettä.

Mäkin ottaisin vinkkejä vastaan, aina tuppaa itsellä jämähtää samoihin ruoka-aineisiin.
Tän viikon olen ns.nestemäisellä ravinnolla+hiukan vihanneksia ja hedelmiä, tarkoitus kutistaa vatsalaukkua.
Ens viikolle sitten ruokavalion täysremontti, tarkoitus olis tähdätä hyväkarppaamiseen.

Ihan normaalia ruokaa. Tänään salin jälkeen lohisalaattia ja nyt äsken vähän täysjyväpastaa ja öljytonnikalaa. Aamupalalla ruispaahtista ja välipalaksi smoothie. Iltapalaksi varmaan ainakin jogurtti.
Tai saatan keittää kananmunia.
Oletko ap munakkaan ystävä? Se on kivan täyttävä ja proteiinipitoinen ruoka. Kaveriksi kasviksia vaikka salaatin muodossa.

Yhteistyössä