A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja OK juttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä laita vielä viestiä. Katsele ainakin pari päivää.
Tuolla neuvolla AP:sta tulee kärttyisä vanhapiika
Alkuperäinen kirjoittaja AP:No nytse on sitte tehty, viesti laitettu. Kysyin että mitä sä oikein meinaat, kun mitään ei oo kuulunu.
Soitti ja selitteli jotain ihan outoo. Lopulta sit vaa tokas et pikkasen pitää jarruttaa. Mä sitte ihmettelin et ei me minun mielestäni mitenkää kovaa mennä. Sano säikähtäneensä kun halus vaan heti soittaa kun lähdin, ajattelee koko ajan jne, (tämä mies ollut pitkään yksin, 2 lapsen yh on) Mä sanoin että ihan rauhassa vaa, mikäs kiire tässä on. Ja ilmotin lopuks että silti, anti olla vika kerta kun ei mitää ilmottele![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja AP:No nytse on sitte tehty, viesti laitettu. Kysyin että mitä sä oikein meinaat, kun mitään ei oo kuulunu.
Soitti ja selitteli jotain ihan outoo. Lopulta sit vaa tokas et pikkasen pitää jarruttaa. Mä sitte ihmettelin et ei me minun mielestäni mitenkää kovaa mennä. Sano säikähtäneensä kun halus vaan heti soittaa kun lähdin, ajattelee koko ajan jne, (tämä mies ollut pitkään yksin, 2 lapsen yh on) Mä sanoin että ihan rauhassa vaa, mikäs kiire tässä on. Ja ilmotin lopuks että silti, anti olla vika kerta kun ei mitää ilmottele![]()
Oletko liian hyökkäävä?