mitä tää nyt on onko synnytys lähellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
eli mulla on nyt 38+2rv ja on sellasta menkkakivun tyylistä kipua koko ajan välillä tulee kunnon supistuksiaki mut ei säännöllisesti.....voisko jo toivoa et lähtö ois lähellä?

kävin jo viikko sitte sairaalassa supistusten takia oli sormelle auki ja kohdun kaulaa ei ollu ollenkaan! nyt viim viikon aikana supistellu aika koviaki supistuksia mutta ei säännöllisesti...

olipas sekavaa....mut ois kiva jos joku vois vastailla

No mulla alkoi noilla menkkakivuilla ja supisteluitakin oli jotain 30 min välein, sitten loppu ja seuraavana yönä alko uudelleen ja jatkui sitten supistelut koko päivän 10-15 min välein. Tyttö syntyi sitten yöllä ja laitokselle menin 21.00 tarkkailuun, kun en halunnut jäädä yöksi kotiin. Nopeasti se sitten eteni kun lähti tapahtumaan eli 1.29 tyttö syntyi, vaikka aamulla sanottiin katottavan mitä on tapahtunut että joko mennään sillon saliin.

Mulla molemmilla kerroilla ollu kohtu viikko tolkulla 2cm auki. Silti muksut synty molemmat viikon yli lasketun ajan. Ja ennenaikaisia supisteluja ja kaikkee vaivaa ja kolotusta piisas. Varsinkin tokassa raskaudessa, joka oli lopussa tosi raskas. Monet kerrat olin sairaaan lähdössä kun tuli jo säännöllisiäkin suppareita mutta niin ne vain jäi aina jonnekin. Oli kyllä rasittavaa. No, tsemppiä, eihän sitä koskaan tiedä.

Yhteistyössä