mitä tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
lapsella ollut pitkään yskää, sellasta kuivaa kutittavaa yskää.
eilen sitten käytin lääkärissä ettei vaan oo keuhkoputkentulehdus, korvatulehdus tms, mut kaikki oli kunnossa. ja kun tosiaan ollut pelkkää yskää eikä mitään kuumeiluita tai nuhaa tms.

viime yönä sitten heräsin siihen kun poika oli aivan tulikuuma (nukahti mun viereen), mutta meillä ei ole kuumemittaria et olisin mitannut.
vähän ajan päästä poika heräskin ja annoin sille vettä ja mietin et annanko panadolin, mut nukahti samantein niin jäi antamatta.

aamulla yski taas tosi paljon, oli vähän lämmin ( mut voi kyl olla unilämpöäkin, mulla kun ei sitä mittaria ole) ja nyt oli nenäkin alkanut vuotaa.

soitin neuvolaan ja sain kaks päivää saikkua, mut ihmeteltiin siinä ääneen et tosi outo tauti kun vaivaa vaan illalla, yöllä ja aamulla, päivällä on aivan normaali eikä edes juuri yski..

seurailen nyt pari päivää ja vien sit uudestaa lääkäriin jos ei auta..

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
siis ei ole kuumemittaria???

aivan, ei ole kuumemittaria kuten jo selvästi kirjoitin.
oli kyllä vielä kuukausi sitten, mutta hajos eikä oo tullu ostettua uutta.
lapsi huostaan äkkiä!!!!!

:)
On kyllä jo aika selkee peruste, selkeetä heitteillejättöö vähintää.....

meillä tytöllä ollut jo ainakin kuukausi kauhee, kuiva yskä. Päiväunilla ja öisin yskii kovastikin. Lääkärissä ollaan käyty, mut yskään ei oikeen kukaan oo puuttunu. Nielunäytteet sun muut otettu, mut mitää ei oo ollu....

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
meillä tytöllä ollut jo ainakin kuukausi kauhee, kuiva yskä. Päiväunilla ja öisin yskii kovastikin. Lääkärissä ollaan käyty, mut yskään ei oikeen kukaan oo puuttunu. Nielunäytteet sun muut otettu, mut mitää ei oo ollu....

ootko kotona vai töissä?
kun tuo hoitoon vieminen tässä mua eniten mietityttää kun yöt menee yskiessä niin lapsi on aamuisin rättiväsynyt, aivan tukossa ja yskii vaan. itkee ja rutuaa. sit kuitenkin n.tunti heräämisestä ei enää mitää ja ihan hyvin vois mennä hoitoon, mutta hoidosta passittivat kotiin kun oli yskinyt niin kovasti ja eivät uskaltaneet ulos viedä.. ja tokihan sitten olen kotona, mutta..

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Et ole ajatellut käydä ostamassa?

no olen..
mut ei se ollut tän jutun pointti :ashamed:

Ei oelkkaan, mut yleensä bakteerit nostaa enemmän lämpöö kun virukset (paitti näis influenssissa yms.) joten kysymykseen mitä tää on antais helpommin vastauksen jos tietäs kuumeen?

Et ole ajatellut käydä ostamassa?

no olen..
mut ei se ollut tän jutun pointti :ashamed:

Ei oelkkaan, mut yleensä bakteerit nostaa enemmän lämpöö kun virukset (paitti näis influenssissa yms.) joten kysymykseen mitä tää on antais helpommin vastauksen jos tietäs kuumeen?

no jos arvioidaan et yöllä on ollut 38-39 ja aamulla reilu 37? niin mitä tää siinä tapauksessa on? =)

Yhteistyössä