MITÄ TÄÄ ON?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Mies tuli töistä kotiin klo 21.00 viestejä tuli sen jälkeen 5 kpl:tta ei kertonut keneltä. Klo 22.15 lähti. Sanoi menevänsä kaverin luo ja sieltä baariin. Tulee klo 8.00 aamulla. Mä tiedän,että se säätää jotain sen naistyökaverin kanssa, kun se sille soittelee ja ovat yhdessä lähdössä työmatkalle toiselle puolelle maapalloa. Ovat sielä kahdestaan 4 viikkoa vähintään maksimissaan 6kk:tta. Miehen piti aluksi lähteä elokuussa matkalle,mutta ilmoitti ettei lähdekkään kun kyseinen nainen ei ole silloin tulossa mukaan. Matka siirtyi kuukaudella. Meillä on mennyt joka suhteessa todella huonosti viimeiset 3-vuotta. Mulla on tunne että ukko tais lähtee viimeisen kerran.Viime aikoina olen ollut miehelle tosiaan lähinnä kämppis enemmän kuin vaimo. Olen kysynyt asiasta,mutta ei ole suhdetta.Kuitenkin koko ajan puhuu naisesta minulle kuinka kaunis hän on, kuinka se oli käynyt kampaajalla ja mitä oli ollut töissä päällä vaatteita jne.
Minua ei sano koskaan kauniiksi,tai huomaa jos olen käynyt kampaajalla, en myöskään saa lahjoja edes äitienpäivänä. Miltä teistä kuulostaa?

No todella oudolle kuulostaa, että sinun miehesi kertoo sinulle, mitä hänen naistyökaverillaan milloinkin on päällä ja miten hänen tukkansa on ollut.
Ensinnäkään, miehet eivät kauheasti kiinnitä yleensä tuollaisiin asioihin huomioita, ainakaan niin paljon, että siitä olisi mitään syytä raportoida vaimolle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No todella oudolle kuulostaa, että sinun miehesi kertoo sinulle, mitä hänen naistyökaverillaan milloinkin on päällä ja miten hänen tukkansa on ollut.
Ensinnäkään, miehet eivät kauheasti kiinnitä yleensä tuollaisiin asioihin huomioita, ainakaan niin paljon, että siitä olisi mitään syytä raportoida vaimolle.

peesii, sun miehes on homo

Alkuperäinen kirjoittaja Mä en kestä:
Se on sitä et sä et välitä itestäs tarpeeks! Voi juma mua ketuttaa tollaset naiset! ARGH!!!

Äläpä. Mun ukko olisi saanut kenkää jo ajat sitten. Mut jotkut suostuu elämään kynnysmattona. Onneksi en ole yksi niistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mä en kestä:
Se on sitä et sä et välitä itestäs tarpeeks! Voi juma mua ketuttaa tollaset naiset! ARGH!!!

Älä nyt noin sano! Et tiedä kuinka paljon välitän ja hoidan itseäni. Aika paljon enemmän kuin perusmammat kotona!

Ja mitä ihmettä? Miehesi on lähdössä tämän naisen kanssa työmatkalle 1-6 kuukaudeksi? Häh?

Ikävä kyllä on lähdössä,minne firma ei maksa perhettä mukaan. Tällaisen tiedon mies ainakin mulle välitti pomoltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:

peesii, sun miehes on homo

:laugh:

Anna mennä vaan! Jos ukko ei pysy ruodussa siellä reissussa, kyllä se tilaisuuden löytää pettämiseen sitten ihan milloin vaan ja missä vaan muutenkin. Petturiäijällä et tee yhtikäs mitään, ole vaan onnellinen että eroon pääset.

Nyt repesin!!! Olin jo aiemmin lukenut tän alotuksen ja äsken tossa etusivulla luki MITÄ TÄÄ ON? Ja seuraava mihin mun silmä osu oli Luksusta -nikki :laugh: :laugh: :laugh: Ekana tuli mieleen että ei toi kyllä ihan luksukselta kuulosta :D

Minuu ei ainakaan yhtään naurata täälä,päin vastoin. Huomasin just vessan kaapissa miehen vihkisormuksen. Että sillee!!!!!!!!! Vitsi kun tuntuu hyvälle....En varmaankaan nuku sitten koko yönä.

Ai sulle on ihan ok, että sun miehes lähtee puoleks vuodeks työreissuun? Justiinsa. No eiköhän tuo ole ihan selvää, ettei miehesi enää rakasta sinua, jos tämä ketju ei ole provo.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Minuu ei ainakaan yhtään naurata täälä,päin vastoin. Huomasin just vessan kaapissa miehen vihkisormuksen. Että sillee!!!!!!!!! Vitsi kun tuntuu hyvälle....En varmaankaan nuku sitten koko yönä.

miten kestät tuollaista käytöstä? :ashamed:

Soita miehelle perään ja kysy siitä?

vastauksia kyselijöille: 1. mun on pakko hyväksyä reissu,koska sitä ei voi enää lykätä yhtään. Matkan siirtoa on anottu lupa evätty. (näin ainakin mies kertoi,en tiedä luotanko enää tuohon)
2. käytöksestä: Olenhan minä tyhmä joo,mutta en huomannut sitä sormusta vasta kun äsken. Kyllä minä siitä mainitsen jos takaisin tulee.
3. Haluaisin uskoa ettei yhteiset 11-vuotta olis hukkaan heitetty

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

Soitin jo ei vastaa puhelimeen!:( Sekin pahentaa nyt tätä tilannetta

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Pistä joku tekstari.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Laita viestiä, että soittaa sulle välittömästi ja laita vielä viestiin aihe.

Yhteistyössä