N
nainen
Vieras
Mies tuli töistä kotiin klo 21.00 viestejä tuli sen jälkeen 5 kpl:tta ei kertonut keneltä. Klo 22.15 lähti. Sanoi menevänsä kaverin luo ja sieltä baariin. Tulee klo 8.00 aamulla. Mä tiedän,että se säätää jotain sen naistyökaverin kanssa, kun se sille soittelee ja ovat yhdessä lähdössä työmatkalle toiselle puolelle maapalloa. Ovat sielä kahdestaan 4 viikkoa vähintään maksimissaan 6kk:tta. Miehen piti aluksi lähteä elokuussa matkalle,mutta ilmoitti ettei lähdekkään kun kyseinen nainen ei ole silloin tulossa mukaan. Matka siirtyi kuukaudella. Meillä on mennyt joka suhteessa todella huonosti viimeiset 3-vuotta. Mulla on tunne että ukko tais lähtee viimeisen kerran.Viime aikoina olen ollut miehelle tosiaan lähinnä kämppis enemmän kuin vaimo. Olen kysynyt asiasta,mutta ei ole suhdetta.Kuitenkin koko ajan puhuu naisesta minulle kuinka kaunis hän on, kuinka se oli käynyt kampaajalla ja mitä oli ollut töissä päällä vaatteita jne.
Minua ei sano koskaan kauniiksi,tai huomaa jos olen käynyt kampaajalla, en myöskään saa lahjoja edes äitienpäivänä. Miltä teistä kuulostaa?
Minua ei sano koskaan kauniiksi,tai huomaa jos olen käynyt kampaajalla, en myöskään saa lahjoja edes äitienpäivänä. Miltä teistä kuulostaa?