Mitä tää tarkoittaa (ovulaatio-asiaa)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari nyt harmaana

Vieras
Ekaa kertaa toista vauvaa ihan yrittämällä yrittämässä ja tiistaina tikutin miinuksen mutta ke vahvan plussan ovis-liuskoilla. Tarkistin vielä innoissani illalla ja edelleen vahva plussa, niimpä "hommailtiin" ke ja eilisiltana. Eilen haleempi viiva eli kai sitten jo miinus, tänään vielä haaleempi kuin eilen.

Oon vähän uusi näiden liuskojen kanssa, eli oliko LH-huippu keskiviikkona mutta milloin ovis? Sattuko noi meidän hommailut nyt oikeeseen aikaan...?

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Siitä, kun saat ekan plussan ovistikkuun, on hedelmällisintä aikaa se päivä ja seuraava päivä.

Onko näin? No mutta, sittenhän meidän puuhailut sattuivat just eikä melkein! :) Mies ei halua mitään "yrittämällä" yrittämistä eikä ole oikein ikinä halukas ollut seksiin ihan joka päivä joten mulla oli aika homma eilenkin illalla saada se mukaan kun molempia väsytti niin kovasti, ja homma olikin kieltämättä aika pakkopullaa. Eli ei varmaan varmistelut onnistu enää tänään...

No ei muuta kun varpaat ja sormet ristiin että tärppäis!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siitä, kun saat ekan plussan ovistikkuun, on hedelmällisintä aikaa se päivä ja seuraava päivä.

Onko näin? No mutta, sittenhän meidän puuhailut sattuivat just eikä melkein! :) Mies ei halua mitään "yrittämällä" yrittämistä eikä ole oikein ikinä halukas ollut seksiin ihan joka päivä joten mulla oli aika homma eilenkin illalla saada se mukaan kun molempia väsytti niin kovasti, ja homma olikin kieltämättä aika pakkopullaa. Eli ei varmaan varmistelut onnistu enää tänään...

Pakkopullaa jos mikä on se, että sitten kun viivat vahvenee ovistestissä on pupuiltava, oli tilanne mikä hyvänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Pakkopullaa jos mikä on se, että sitten kun viivat vahvenee ovistestissä on pupuiltava, oli tilanne mikä hyvänsä.

Niimpä! Ja mä olen jotenki tosi kärttynen aina oviksen aikoihin niin eipä oo paljon haluja pupuiluun kun täys riita päällä... :(

Joo se on tosi tympeetä kun siinä touhussa on koko ajan se ajatus takaraivossa että nyt täytyy tulla raskaaksi. Vaikka nautinkin suunnattomasti seksistä niin mies ei välttämättä jaksa siihen laatuun panostaa jos seksiä on esim. 4-5 päivänä peräkkäin. Sen jälkeen on ihan kiva olla viikko ilman.. Mutta siis ajoitus teillä on kohdillaan nyt!:)

Yhteistyössä