Mitä tää voi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras harmaana

Vieras
Eilen ja tänään on tullut paperiin pyyhkiessä kirkasta verta kun oon käynyt isolla hädällä. Sitä ei ole ulosteessa eikä sitä ole paljon vaan just sen verran että kun pyyhin, niin näen että verta on. Olen huomannut, että kun ulostan, niin alkuun sattuu, joten mietin että voiko olla peräpukamia tai haavaumia peräaukossa joista johtuis? Ummetusta ei ole, maha toimii kerran päivässä. Anteeksi ällöttävä aihe mutta huolestuttaa ja toivoisin että joku osaisi auttaa...Lääkäriin en halua vielä mennä.

Mulla sama homma ollut vuosia. N. kymmenen vuotta sitten kävin lääkärissä ummetuksen ja ulostamiskivun vuoksi ja lääkäri totesi pieniä pukamia suolen sisällä.

Joskus kun pitää monta kertaa päivässä käydä kakalla niin ärtyy pukamat. Sitten sattuu ja vertakin tulee. Joskus menee kuukausia etten muista edes koko vaivaa, mutta sitten taas joskus ärtyvät.

Selvä homma. Nyt voin huokasta helpotuksesta, kiitos teille!:) Synnytyksestä (tai siis sektiosta) on 4 viikkoa ja ihmettelen vaan että mistä ne pukamat nyt pukkas kun ei raskausaikanakaan ollut, mutta tää on just mun tuuria...

Yhteistyössä