Mitä tälle palstalle on tapahtunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Olen ollut vuosikausia vakkari täällä, tosin anonyymi, kukaan ei tiedä kuka olen ja käyn ehkä vain kerran viikossa... nyt kun luen noita ketjuja.... Tämä oli joskus kauan sitten kiva palsta, mitä on tapahtunut? Kun katsoo noita lukuja kuinka monta kertaa joku ketju/viesti on luettu, määrä voi olla "peräti" kolme...
Rumaa kielenkäyttöä ja toisten ivaamista ja haukkumista :( siitä on kauan kun täällä oli kiva ilmapiiri, vuosikausia sitten...

[QUOTE="visitor";23303731]On ihan liian helppoa ilkeillä anonyymisti näytön takaa. Ehkä ei vaan olla tyytyväisiä itseensä tai omaan elämään, tiedä häntä...[/QUOTE]
täällä oli OIKEASTI mukava ilmapiiri joskus 2003... eli todella kauan sitten. Ei taida olla paluuta niihin aikoihin,

[QUOTE="vieras";23303698]no, täällä oli ennen ihan kivaa. sit tänne tuli yks savanna-milanna.[/QUOTE]

Ai sä syytät yhtä henkilöä tän palstan pilaamisesta? Taas oli kanalauma vauhdissa kun Venakko Milanna avautui. Oottako tosiaan aikuisia naisia jotka täällä palstailetta?

Jokainen keskustelufoorumi on nykyään samanlainen, ihmiset huutavat kilpaa ja keskustelua on ihan turha odottaa. Kyllä kai sinne muutama asiallinen ja mietitty vastaus aina eksyy joukkoon, mutta kaikki muu on haukkumista ja älämölinää.

[QUOTE="Tikka";23303844]Jokainen keskustelufoorumi on nykyään samanlainen, ihmiset huutavat kilpaa ja keskustelua on ihan turha odottaa. Kyllä kai sinne muutama asiallinen ja mietitty vastaus aina eksyy joukkoon, mutta kaikki muu on haukkumista ja älämölinää.[/QUOTE]

Just tota toisten haukkumista ja alas potkimista mä en tajua. Tuleeko siitä oikeasti niin hyvä mieli, kun saa ilkeillä tuntemattomalle tyypille?
Peräänkuuluttaisin perustason käytöstapoja!

[QUOTE="visitor";23303963]Just tota toisten haukkumista ja alas potkimista mä en tajua. Tuleeko siitä oikeasti niin hyvä mieli, kun saa ilkeillä tuntemattomalle tyypille?
Peräänkuuluttaisin perustason käytöstapoja![/QUOTE]

En minä mikään enkeli ole, mutta ei jotkut taida edes osata argumentointia tai normaalia keskustelua, he vain jankuttavat jotain ulkoa opeteltuja punchlineja tai nimittelevät. He kuvittelevat sillä tavalla saavuttavansa jotain. Sitten on nämä ihmiset mitkä eivät edes ymmärrä kirjoitettua sanaa tai ne jotka pistävät jatkuvasti sanoja suuhusi ja käsittävät kaiken tahallaan väärin tai tarkoituksella.

Kyllä keskustelufoorumit ovat todella outoja paikkoja käydä keskustelua, kun suurin osa ajasta menee johonkin ihan muuhun kuin keskusteluun siitä aiheesta mistä haluaisit keskustella tai vaihtaa ajatuksia.

Yhteistyössä