Mitä tämä mies nyt meinaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tipunen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tipunen"

Vieras
Ollaan netti treffeissä kumpikin ja mies otti yhteyttä.No vastasin ja vaihettiin pari viestiä,pyysi kuvaa laitoin sen,kehui. Mies on tiosi vähäsanainen,vastaa jos kysyn jotain mutta muuten aika passiivinen. Kysyin haluaako jatkaa yhteydenpito ja haluaa mutta silti ei siltä juuri viestejä oma-aloitteisesti tee.Tavatakin haluaisi mutta ei ole sanallakaan ehdottanut mitään ajankohtaa.Voisin itsekin mutta olen nyt tarkoituksella jättänyt asian kysymättä.Kummallinen kun kehuu ja haluaa pitää yhteyttä ja tavaakin mutta silti ei mitään tee oma-aloitteisesti.Tuntuu että tyrkytän itseäni jos se olen minä joka kysyy.Jos ei oikeasti ole innostunut mihinkään niin voisihan sen sanoa suoraan.
Minä liityin siksi että jos vaikka tapaisi muitakin kuin oman paikan miehiä mutta ei tunnu luonnistuvan.

Onko (toivoa sopii, että aikuisilta) ihmisiltä liikaa vaadittu pitää suunsa kiinni, mikäli ei ole mitään aiheeseen liittyvää sanottavaa tai on tarve vain "mollata" toisia?
Kyse voi olla vaikka lukihäiriöstä, oletko sellaisesta kuullut?
Se on pienempi paha kuin pikkusieluisuus tai vain yksinkertaisesti typeryys.
Mihinkäs neiti/herra täydellisen isot kirjaimet jäi, ne kuuluvat aina lauseen alkuun? :)

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Alkuperäinen kirjoittaja tyhvelöinen;29507237:
Onko (toivoa sopii, että aikuisilta) ihmisiltä liikaa vaadittu pitää suunsa kiinni, mikäli ei ole mitään aiheeseen liittyvää sanottavaa tai on tarve vain "mollata" toisia?
Kyse voi olla vaikka lukihäiriöstä, oletko sellaisesta kuullut?
Se on pienempi paha kuin pikkusieluisuus tai vain yksinkertaisesti typeryys.
Mihinkäs neiti/herra täydellisen isot kirjaimet jäi, ne kuuluvat aina lauseen alkuun? :)

Ehkä ap nyt tajuaa miten maaniselta hän kuulostaa ja osaa korjata kirjoitustyylinsä? Pötköön kirjoitettu teksti karkoittaa miehen kuin miehen.

Voiko olla, että mies vain mahdollisesti on tottunut että muut tekevät aloitteen tai ei itse uskalla tehdä sitä? Tai ehkä hän kuvittelee olevansa liian tungetteleva, mikäli ottaa sinuun yhteyttä tai ehdottaa tapaamista.
Voi tietysti olla, että mies ei ehdi itse ottaa yhteyttä, en tiedä, kauanko odotat yhteydenottoa. Ehkä hän on luonteeltaan etäinen tai ujo?
Syitä voi olla monia.
Itse ehkä yrittäisin kysyä, että vieläkö mies on kiinnostunut ja sanoisin, etten tahdo olla tungetteleva, mutta olen odottanut yhteydenottoa/aloitetta hänen puoleltaan.
Katso miten käy, tuskin mies kavahtaa harmittelevaa viestiä mikäli on tosimielellä liikkeellä! :)

Ehkä ap nyt tajuaa miten maaniselta hän kuulostaa ja osaa korjata kirjoitustyylinsä? Pötköön kirjoitettu teksti karkoittaa miehen kuin miehen.

Ehkä sinunkin olisi kannattanut tajuta tuon tekstin sisältö, vai onko sinulla vaikeuksia ymmärtää luettua? Tai ehkäpä itsetuntosi on muuten vain niin huono, että yrität pönkittää egoasi/paikata omaa itsetuntoasi arvostelemalla muita?

Ihmettelisin syvästi, jos joku ei aiemmin olisi huomauttanut asiasta.

Minä luulen, että ei ole susta sen kummemmin kiinnostunut, olet "varalla", jos muut säädöt/muu säätö ei onnistu. Mies ottaa yhteyttä itse ja oma-aloitteisesti jos on kiinnostunut. Ujokin. Ja etenkin, kun nyt olet vielä tehnyt selväksi, että sinua kiinnostaa. Älä mieti tuota, siirry seuraavaan.

[QUOTE="neitikoo";29507285]Ehkä sinunkin olisi kannattanut tajuta tuon tekstin sisältö, vai onko sinulla vaikeuksia ymmärtää luettua? Tai ehkäpä itsetuntosi on muuten vain niin huono, että yrität pönkittää egoasi/paikata omaa itsetuntoasi arvostelemalla muita?

Ihmettelisin syvästi, jos joku ei aiemmin olisi huomauttanut asiasta.[/QUOTE]

Ilmeisesti aikaisemmat huomautukset eivät ole menneet perille koska ap kirjoittaa edelleen yhteen pötköön, yhdyssanat ja välimerkit miten sattuu. Eipä ihme että ap on sinkku jos hän aina kirjoittaa tuolla tavalla.

Kiitos kaikille niille jotka vastasivat asiallisesti,ymmärsitte kuitenkin mitä ajoin takaa. Itseäni en tyrkytä ja jos oltaisiin "sun vuki mun vuki leikkiä" niin se olisi miehen vuoro. On siis todennut että haluaa viestitetllä ja tavatakin mutta kumma ettei ole tehnyt asian eteen mitään ja itse siis otti yhteyttä minuun ensiksi. No mutta ei mun maailma tähän kaadu,ihmettelin vaan mitä tälläinen käytös on kun nämä nettitreffailut on ihan uusi juttu.

Vaikuttaa varatulta tai yrittää pyörittää montaa naista yhtäaikaa mutta raukan aika vain ei meinaa piisata kaikille...ja piparia varmasti olis vailla...vittu se mikää ujo oo...netti on täynnä noita pyörittäjiä oot vain takavasemmalla joku nätti varabimbo.

Ehkä se on mun exä. Peräkammarinpoika joka ei kovin monen naisen kanssa ole ollut. Ei sillä ollut rohkeutta ehdottaa treffejä tai mitään, eikä oikein uskonut kun sanoin että tulen tapaamaan. Viimeiseen asti kai toisellakin kertaa ajatteli etten saavu paikalle, kun oli puhe tulla tien varteen että löydän paikan, muttei näkynyt. Hiljalleen 5 vuoden aikana vahvistui tunne että parempi olisi minun ollut luovuttaa jo silloin kun hukkakiepin kiersin etsien tyyppiä.
Luulen että tyyppi on kännissä jokaisen riidan aikana varmaan ehtinyt laittaa uuden profiilin suomi24:ään, ja viestiä kaikille naisille, kuten minullekin aikoinaan, mutta luulen myös että siihen se jää, niin saamaton tyyppi se oikeasti on.

Yhteistyössä