Mitä tämä minun kipuilu voi olla? Alavatsalla siis.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Heippa!

Sanokaas nyt, mitä vaihtoehtoja tälle mun oireilulle vois olla. Olen kyllä menossa lääkäriin, mutta alkaa pää seota kun etsin vaihtoehtoja netistä. Eli siis vasemmalla puolella alavatsalla tuntunut paineen tunne jo parisen vuotta. Oli pitkään, melkein tähän päivään asti kivuton, oli vain sellanen tunne/paine. Gyne on katsonut ultralla pariin kertaan ja kaikki ok. Sanoi, että suolisto on siinä paineen kohdalla ja tekee mutkan.

Nyttemmin asia on alkanut vaivaamaan niin paljon, että pelkään jotain syöpää tms. Olen tietysti mennyt painelemaan kovasti tästä kohdasta ja ehkä senkin vuoksi saanut alueen araksi, eli siis nyt tuntuu jo kovempaa kipua. ja kipu on laajentunut jo hieman ylemmäksi ja säteilee tuonne alaselkäänkin. Sen olen lukenut, ettei suolistosyöpä oireile kivulla. Ja senkin, että suolisto ei tunne kipua eli kipu suolistossa merkitsee yleensä jotain muuta ongelmaa, mutta mitä??

Kaksi sektiota takana, eka kuusi vuotta sitten, toinen reilu vuosi. Gyne epäili, että kyseessä olisi sektiosta tulleet kiinnikkeet. Ok, jos niin niin hyvä, mutta kun minä pelkään niin syöpää.

Se voi todellakin olla vaikka vaan iso mutka suolistossa ja ärtyä tuosta painelusta. Mutta voi toki olla niitä sektion jälkeisiä kiinnikkeitäkin. Tai sitten jotain muuta, toivottavasti vaaratonta :)

Toivotaan, että olis niitä kiinnikkeitä!

Olen kyllä kysellyt monena päivänä. Toivottavasti ei tämän enempää sinua "vieras" häiritse, käsittääkseni tämä on kuitenkin ihan vapaa palsta kysellä ja kirjoitella. Lääkäriaika on varattuna, mutta koska asia minua vaivaa ja pyörii päässäni koko ajan, yritän löytää vaikkapa tältä palstalta jotain vinkkiä tai ajatusta.