Mitä tämä nyt on? Asiaa kuukautisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaihdevuodet???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaihdevuodet???

Vieras
Olen 35v ja kuukautiskiertoni on aina ollut erittäin säännöllinen 28-29vrk, kuukautiset ovat aina olleet erittäin runsaat (siis tosiaan sellaiset että kuukuppi tulee yli puolessa tunnissa). Viime kuussa kuukautiset tulivat ajallaan mutta olivat varsin niukat, kuukupin tyhjennys aamulla ja illalla tosiaan riitti ja tamponia ei voinut käyttää koska vuotoa oli niin vähän. Nyt kuukautisten olisi taas loppuviikosta pitänyt alkaa mutta on vaan ollut la-su erittäin vähäistä vuotoa, tyyliin "jää väriä pyyhkiessä paperiin".
Onko mulle tullut vaihdevuodet?!?
Raskaana en usko olevani (vaikkakin se ehkä parin vuoden sisällä vielä toiveena olisi), ehkäisynä on ollut kondomi ja varmat päivät (kp 25+ olen pitänyt varmoina) että ei voi johtua mistään pillereistäkään. Ja mitään raskausoireita ei ole eikä aikaisemmissa raskauksissa ole ollut mitään vuotoa missään kohtaa.

Ei varmaan sulla vielä mummotautia ole. Kato nyt toiset menkat että millaset ovat. Jos raskaus on mahollinen, ei sitäkään pitäs jättää huomiotta. Vaikka on kumi ja "varmatpäivät".

Yhteistyössä