Mitä tämä on, alapäätä juilii kamalasti vaikka menkat loppui nelisen päivää sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mimmi"

Vieras
Minulla oli sellainen olo muutama viikko sitten, että saattaisin olla raskaana. Oli jonkinlaista raskauspahoinvointia, mutten tehnyt testiä vaan ajattelin ensin odotella menkkoja. Menkat tuli kaksi päivää myöhässä, oli mielestäni normaalia niukemmat. Nyt aamulla alkoi alapäätä juilimaan ilkeästi ja tuntuu kuin peräsuolessa olisi elohiiri (joo vähän kaukaa haettua...). Pitäisikö tehdä testi varmuuden vuoksi, vaikka menkat loppujen lopuksi tulikin?

apua, nyt alkoi jännittää... :) Luulen kuitenkin, että ylireagoin...Mitään muuta oireita tällä hetkellä ei ole, muuta kuin tämä alapääkipu ja oudot elohiiret alavatsassa. Ruoka ei kyllä maistu, mutta ei kai se mikään raskausoire ole..?

samaa vikaa täälläki. mulla oli menkat peräti kaksi viikkoa myöhässä, testit oli kylläkin negaa, ja menkatkin alkoi. menkat kesti liki viikon, normaalia minulla. tosin oli niukemmat kuin yleensä...nyt on tuntunut outoa nipistelyä alavatsassa, menkat loppui kaksi päivää sitten...tiedä sitten mistä johtuu, kun raskaanakaan en testien mukaan ollut.

Yhteistyössä