1
16+5 tuleva mahha
Vieras
tasan pari viikkoa sitten aloin yöllä aivan yhtäkkiä runsaasti vuotamaan kirkasta verta, vuoto jatkui runsaana yli neljä tuntia. kipuja ei ollut minkäänlaista vain yhtäkkinen vuoto eli päivystys käännytti takaisin kotiin, antoivat vain paksumpia siteitä että vuoto pysyy aisoissa.
Aamulla sain neuvolaan ajan, sydän äänet löytyi ja kaikki oli ok.
ei kuulema syytä huoleen.
Nyt kuitenkin eilen illalla valui pikkuisen ehkä vähän "limaista" verta.
alavatsassa oikealla puolella on ollut pientä kipua, ja välillä vasemmalla puolella myös. muita kipuja ei ole ollut, olen nyt odottamassa siis ensimmäistäni viikoilla 16+5.
Enkä nyt tiedä mitä pitäis tehdä, neuvolaan koitin jo soittaa mutta ei siellä vastattu puhelimeen. enkä tiedä miten mun pitäs nyt oikein suhtautua että onko tämä nyt ihan normaalia vai ei. ja mitä tässä pitäis alkaa tekemään. pelottaa kovasti ja ku ei ole aikasempia raskauksia itella niin en tiedä mikä on sitä normaalia ja miten pitäs tehdä..
Aamulla sain neuvolaan ajan, sydän äänet löytyi ja kaikki oli ok.
ei kuulema syytä huoleen.
Nyt kuitenkin eilen illalla valui pikkuisen ehkä vähän "limaista" verta.
alavatsassa oikealla puolella on ollut pientä kipua, ja välillä vasemmalla puolella myös. muita kipuja ei ole ollut, olen nyt odottamassa siis ensimmäistäni viikoilla 16+5.
Enkä nyt tiedä mitä pitäis tehdä, neuvolaan koitin jo soittaa mutta ei siellä vastattu puhelimeen. enkä tiedä miten mun pitäs nyt oikein suhtautua että onko tämä nyt ihan normaalia vai ei. ja mitä tässä pitäis alkaa tekemään. pelottaa kovasti ja ku ei ole aikasempia raskauksia itella niin en tiedä mikä on sitä normaalia ja miten pitäs tehdä..