K
"kolmen äiti"
Vieras
Kolmatta kertaa samanmoiset oireet, viikon oli tossa välissä pois. Pojalla ja tytöllä todettu adenovirus. Itsellä alkoi reilu kk.sitten tää sairastaminen, ensin "nielutulehdus"-> lääkäri määräs antibiottikuurin, joka ei auttanut. Tuntuu et vanne olis kurkussa. Hengenahdistusta -> silti keuhkoista ei kuulu mitään... rintaa puristaa/kirvelee varsinkin sisäänhengittäessä. Armotonta päänsärkyä ja poskiontelutulehdus. Nyt sain vihdoin lääkäriltä ventolinen, jota olen joka kerta pyytänyt, mutta eivät ole kirjoittaneet... olen käyttänyt lapsen lääkkeitä =( n.3viikkoa sitten oli korvatulehdus... se nyt parantunut... uskomatonta tää.. koko perheellä oli korvatulehdus????? 3lasta ja minä.
Pahimpana oireena itsestäni on tämä kun tuntuu ettei pysty hengittämään... vaik hengittää tuntuu ettei happea saa. Hapetusarvot ok, pulssi 113. Sydän tosiaan hakkaa välillä tosi lujaa ja tärisyttää... lääkäri ei ottanut kantaa =( Sain nyt pyytämällä ventolinen, varuiksi jälleen antibiottikuurin poskiontelotulehdukseen... tk:ssa oli se saakutin mittari rikki jolla noit poskia pystyis katsomaan. Sit sain duactia toivottavasti se aukasee nyt noit röörejä.
Kuumetta ei ole, vaan menee alilämmön puolelle silloin kun luulen et on paljon kuumetta... yleensä mittari näyttää 35,2.
Kellään muulla samanlaista??? Voiko olla adenoviruksen oireit vaik kuume ei nouse????
Pahimpana oireena itsestäni on tämä kun tuntuu ettei pysty hengittämään... vaik hengittää tuntuu ettei happea saa. Hapetusarvot ok, pulssi 113. Sydän tosiaan hakkaa välillä tosi lujaa ja tärisyttää... lääkäri ei ottanut kantaa =( Sain nyt pyytämällä ventolinen, varuiksi jälleen antibiottikuurin poskiontelotulehdukseen... tk:ssa oli se saakutin mittari rikki jolla noit poskia pystyis katsomaan. Sit sain duactia toivottavasti se aukasee nyt noit röörejä.
Kuumetta ei ole, vaan menee alilämmön puolelle silloin kun luulen et on paljon kuumetta... yleensä mittari näyttää 35,2.
Kellään muulla samanlaista??? Voiko olla adenoviruksen oireit vaik kuume ei nouse????