Mitä tämä on (suhdeihmettelyä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmissuhdetumpelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmissuhdetumpelo

Vieras
Olen tapaillut yh-isää vuoden verran. Yh olen itsekin. Olemme nähneet (keskimäärin joka toinen vkl lasten kanssa tai ilman,tekstarein ja spostein pitäneet yhteyttä päivittäin.

Kaikki on toiminut ihmeen hyvin. Lapset tulevat toimeen keskenään, eikä meillä ole ollut riitoja. Seksi on fantastista. Ymmärrämme toisiamme ja olemme löytäneet aikaa tapailuun, vaikka välimatkaakin on.

Mutta. En koe meidän olevan "mitään". En sanoisi,että seurustelemme. En koe, että minun pitäisi olla vaikkapa uskollinen hänelle, tosin olen, koska en haluaisikaan muita. Minulla ei ole seesteinen olo.

Minusta tuntuu, että olemme vain fuckbuddeja. Sellaista en tässä iässä enää haluaisi, vaan aikuista sekä henkistä että fyysistä läheisyyttä. Olemme puhuneetkin asioista, etenkin mies, joka haluaisi edetä johonkin, mutta ratkaisuja ei oikein ole.

Vuoden jälkeen tunnen samoin kuin alussakin: kunnioitusta, arvostusta, mielenkiintoa, intohimoa häntä kohtaan. Mutta en sanoisi, että rakastan. Ehkä en edes tiedä mitä se on. Kai vuoden jälkeen pitäisi jo jotakin tietää ja jos ei tiedä, pitäisi mennä eteenpäin elämässä. Vai mitä?

Kiitos mielipiteistä.

Jos kaikki tuntuu hyvältä, niin nauti ja anna ajan kulua. Älä turhaan mieti tulevaa, jos ja kun ei ole mitään syytä stressata siitä. Ei aina tarvitse tehdä nopeasti päätöksiä suhteen tilasta.

Yhteistyössä