Mitä tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Tuonne alapäähän (en osaa sanoa tarkemmin minne) sattuu välillä aivan kamalasti, kuin sukkapuikolla tökkäistäisiin. Minä ihan kavahdan.
Tiettävästi en ole raskaana, ei ole tulehdus (hiiva- tai pissa-) oireita, ei ole pukamia. Mitä ihmettä tämä on? Sattuu niin että itku ei ole kaukana.

Mun mielestä sille on ihan oma nimi... siis siellä vaan ne lihakset kramppaa välillä, samalla tavalla kun muuallakin. Jos se on oikein vakavaa, niin se on se joku sairaus... odota mä yritän googlettaa...

vaginismus, on sen sairauden nimi mutta se on vasta sitten TODELLA pahoissa tapauksissa, siis ei kykene seksiin koska emätin supistelee niin pahasti. Vaikka se on kivuliasta, niin se on vaan lihaskramppi, ei sille voi mitään tehdä eikä se ole vaarallista.

En tiedä onko samaa kuin minulla, mutta minulla siis kipu hyvin nopea ja saa paikan sekunniksi ihan kuin kramppiin. Tuntuu tosiaan kuin terävällä tökkäistään. Lääkäri sanoi, että pitäisi loppua synnytyksen jälkeen ja onkin vähentyneet. Seuraa liittyykö mitenkään kk-kiertoon? Minulla nämä alkoi kun kuukautisetkin.

Minulla viimeisestä synnytyksestä pian 2v aikaa ja tällaista ei ole koskaan ennen ollut, nyt vaan joitakin päiviä. Pitää seurata vielä tänään ja huomenna sit tutkittavaksi, jos ei helpota. Eilen olimme juhlissa ja oli vaikeaa olla, kun kipu tuli.

Yhteistyössä