N
nuoriäiti
Vieras
Eli siis olen tässä miettiny et mikä voi olla kun mul ollu nyt pari viimestä viikkoa sellasta et on ollu yhtäkkistä pahoinvointia ja se oahoinvointi on sellasta et eka on ihan normaali olo ja sit ihan ku salama kirkkaalta taivaalta tulee ykskaks niin huono olo et pitää ihan tosissaan miettiä et lähteekö vessanpytylle! ja sit kun oon vaikka jo menossa niin matkalla saatan miettiä et mitä pitikään tehdä kun yhtäkkiä pahaolo onki yhtänopeasti lähtenyt ku ilmestynytkin??!?!? ja sit on ollu myös alavatsakipuja (menkkamaisia) !
Nää oireet on kyllä joo ihan kuin raskaus oireita mutta asia onkin niin että raskaus on täysin mahdoton vaihtoehto... mulla on 3kk ikänen poika ja en ole synnytyksen jälkeen ollu yhdynnässä! Imetän ja menkat ei oo alkaneet vielä... eli mitä ihmettä tää on?! tuleeko kelläään mitään mieleen?
Nää oireet on kyllä joo ihan kuin raskaus oireita mutta asia onkin niin että raskaus on täysin mahdoton vaihtoehto... mulla on 3kk ikänen poika ja en ole synnytyksen jälkeen ollu yhdynnässä! Imetän ja menkat ei oo alkaneet vielä... eli mitä ihmettä tää on?! tuleeko kelläään mitään mieleen?