T
tyhmä
Vieras
"Jos NuvaRing on ollut tai sen epäillään olleen poissa emättimestä yli 3 tuntia ensimmäisen tai toisen käyttöviikon aikana, ehkäisyteho on voinut heikentyä. Rengas tulee asettaa takaisin heti muistettaessa ja jotain estemenetelmää, esim. kondomia, on käytettävä kunnes NuvaRingia on käytetty yhtäjaksoisesti 7 päivää. Mitä kauemmin NuvaRing on ollut poissa emättimestä jamitä lähempänä on NuvaRingin käytössä pidettävä tauko, sitä suurempi on raskauden mahdollisuus."
Mulla unohtui rengas yön yli pöydälle kp 22 eli juuri sinä päivänä kun rengas piti ottaa pois taukoviikkoa varten. Mä en pitänyt taukoviikkoa vaan asetin uuden renkaan koska muutenkin yleensä käytän pari rengasta peräkkäin ennen kuin pidän tauon. Ei tullut mieleenkään käyttää lisäehkäisyä ja nyt huomasin tuon. Niin tarkoittaako tuo nyt, että voisin olla raskaana?
Mulla unohtui rengas yön yli pöydälle kp 22 eli juuri sinä päivänä kun rengas piti ottaa pois taukoviikkoa varten. Mä en pitänyt taukoviikkoa vaan asetin uuden renkaan koska muutenkin yleensä käytän pari rengasta peräkkäin ennen kuin pidän tauon. Ei tullut mieleenkään käyttää lisäehkäisyä ja nyt huomasin tuon. Niin tarkoittaako tuo nyt, että voisin olla raskaana?