Mitä tämä voisi olla...häiritsee pahasti (seksi)elämää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vesivahinko77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vesivahinko77

Vieras
Olen lukenut aiempia viestiketjuja, ja olen pahoillani kun aloitan jälleen uuden samoista asioista. Mutta oireeni sopivat kuitenkin moneen eri vaivaan, kyselisin onko muilla ollut juuri tällaista...
Valkovuoto on hurjan runsasta (gyne vähätteli ja sanoi että niin melkein jokainen nainen sanoo ja asia jäi siihen), vuoto on välillä ihan maitomaista litkua, välillä venyvää ja kaikkea siltä väliltä ja sitä tulee todella paljon, alapää on koko ajan märkä, pikkuhousut myös. Pikkuhousunsuojia en uskalla käyttää, koska jokunen vuosi sitten kärsin hiivatulehduksista, enkä sitä vaivaa enää halua.
Alapäätäni ei kutise, limakalvot ok, mitä nyt joskus yhdynnän jälkeen arat. Mutta se haju, aivan kuin kaikissa vitseissä, se on juuri se härskin sillin löyhkä joka tunkeutuu jopa housujen läpi vaikka hygienia kunnossa. Haju saattaa hävitä joiksikin päiviksi ja palata taas ilman mitään ymmärrettävää syytä ja joskus yhdynnän jälkeisenä päivänä.
Haju häiritsee elämää todella paljon, mutta niin tekee vuotokin. Seksikään ei ole kovin nautittavaa johtuen vuodosta (vaikka käyn ennen yhdyntää pesulla, sitä alkaa tulla heti lisää) ja kun kiihottumisen aiheuttama kostuminen vielä lasketaan mukaan, lakanaa myöten on kaikki märkänä ja vie totisesti myös ns. tuntoa pois yhdynnässä molemmilta osapuolilta.
Vuotovaiva on ollut minulla jo yli viisi vuotta ja hajuvaiva on alkanut viimeisen vuoden sisällä. Nykyisen mieheni kanssa olen seurustellut kolme vuotta, joten ei johdu ainakaan miehen vaihdosta. Sukupuolitestit ok... Kohtalotovereita??? Apua vaivaan kun gyne ei ota vakavasti???

Heippa. Oletko kokeillu apteekissa myytävää tuotetta? Mainostetaan tv:ssä,en muista nyt nimee,joku ph juttu se oli. Kysyppä apteekista. Ne siellä kyllä tietävät!

Vuodon koostumus kuulostaa ihan normalilta (kirkas venyvä on sitä kaikkein hedelmällisintä ennen ovulaatiota tulevaa limaa) ja määräkin voi olla ihan vain yksilöllinen ominaisuus. Hajusta kysyisin samaa kuin tuossa jo joku aiemminkin: eihän hajun aiheuttaja ole sperma?

Suosittelen muuten kestopikkuhousunsuojia. Ne hengittävät paremmin kuin kertakäyttöiset, joten jos et ole ihan extraherkkä saamaan hiivatulehduksia, voit todennäköisesti käyttää niitä ihan surutta vaikka joka päivä. Myyjien ja valmistajien linkkejä löydät täältä: http://kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=muut .

lactalia olen tuloksetta käyttänyt, sitä on ainakin mainostettu pahanhajuisen vuodon avuksi kun korjaa ph:ta.
sperma se ei ole sillä miehen terveydellisistä syistä voimme harrastaa seksiä vain kerran kuussa tai kahdessa. haju tulee tosiaan usein yhdynnän jälkeen mutta voi alkaa muuten vain.
kestopikkuhousunsuojat menee hankintaan, kiitos vinkistä karox!
mutta vuoto ei ole normaalia, koostumus toki vaihtelee niinkuin kuuluukin kierron mukaan, mutta määrä on todella valtava siihen nähden mitä minulla oli ennen tätä ongelmaa. ja aiemminkaan ei ollut ihan niukkaa. pissit housussa-tunne valtaa joka päivä ja välillä tunnen kun jokin limaklöntti tulee ulos. ei voi olla normaalia!
ja todellakin häiritsee sitä seksielämää, jota nyt viimeiset ajat on muutenkin ollut niin vähän. inhottaa kun aina joutuu kuivailemaan paikkoja ennen ja kesken seksin :(

Spruuttaa sitruunanmehua emättimeen, niin pikkutulehdukset ainakin lähtee. Ilman muuta tutkimuksiin, ei tarvitse kitua. Onko miehes puhdas, jos sillä on hiivaa tms?

Yhteistyössä