mitä tämäkin meinaa? miesasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mikä helvetti siinä on, että alkuun ne on kaikki niin ihania ja kehuu ja ylistää, mutta annas olla kun suhde vakinaistetaan niin yhtään saatanan hyvää sanaa ei enää tahdo kuulla. ei mitään kehuja mistään. onko ne kaikki samanlaisia ehkä? vai kehuuko teidän ukot teitä tekemisistänne ja ulkoisesta olemuksestanne?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Kehuu oikeestaan päivittäin

kertoilee, että olet kaunis sun muuta vai?

mulle on siis siunaantunut jotain poikkeavia paskiaisia ilmeisesti.

Juu kehuu kauniiks, seksikkääks, söpöks yms.
Kiittää ku ruoka on valmiina vaik tulis myöhemminki kotiin, teen jotain hänen puolesta/auttaakseni jne

On se vaan niin ihana mies :heart:

kyllä jos meillä hyvin menee niin kehutaan toinen toisiamme, ja olemme läheisiä. Asia on sitten eri jos ollaan huonoissa väleissä. Mutta joo, kyllä pääasiallisesti saan kehuja :)

Me ollaan vähän tällänen on-off-pari tai jotain. Sen kaverit on kyllä sanoneet sille, että hänen ois parempi vaan muuttaa mun luo. :saint: Mutta joo, tavallaan yksissä jo kohta 2,5 v ja kyllähän tuo tunteistaan kertoo erittäin avoimesti. R-sanaakin tulee useampi kerta päivässä. Mulla on myös monta lempinimeä, niitä keksii koko ajan lisää ja niillä on usein taustansa jossain kirjallisuudessa, myyteissä tms.

Pitäiskö sun katsoa peiliin ja miettiä, oletko sinä enää suhteen vakiintumisen jälkeen se sama ihana nainen, johon miehesi aikanaan rakastui.

Harvoin se varmaan siitä on kiinni. Mies vaan on tyhmä, kun ei tajua kehua.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Pitäiskö sun katsoa peiliin ja miettiä, oletko sinä enää suhteen vakiintumisen jälkeen se sama ihana nainen, johon miehesi aikanaan rakastui.

Olen kyllä hieman eri mieltä. Kyllä mua ainakin korpeaisi, jos puoliso suhteen vakiintumisen jälkeen olisi kuin sohvaperuna, eikä tekisi mitään. En pidä laiskoista ihmisistä, enkä halua sellaista myös puolisokseni, joten jos hän lihottaisi ja laskistuisi, niin kyllä ylistys sanat harvenisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Olen kyllä hieman eri mieltä. Kyllä mua ainakin korpeaisi, jos puoliso suhteen vakiintumisen jälkeen olisi kuin sohvaperuna, eikä tekisi mitään. En pidä laiskoista ihmisistä, enkä halua sellaista myös puolisokseni, joten jos hän lihottaisi ja laskistuisi, niin kyllä ylistys sanat harvenisi.

Jaa kyllä mä vaan kehuisin vaikka toinen lihoisi. Kato kannustamalla ihmiset saa parhaiten tekemään niin miten halutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
Ei muakaan kehuta ja varmasti olen yhtä ihana kun ennenkin! Tosin en mäkään miestä kehu mutta en kehu aikaisemminkaan.

Mä kehun mun miestä, tottakai! Ei siitä tunnu kivalta, jos sitä ei kehu.

Yhteistyössä