mitä tapahtuu alapäälle kun synnyttää kolmannen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ämpärikö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ämpärikö

Vieras
todella typerä kysymys ,mutta mua häiritsee ja pelottaa.Kuullut kauhu tarinoita mitä on "muka" tapahtunut kolmannen lapsen jälkeen alapäälle.

Nyt haluaisin näitä "tosi" tarinoita kolmen/enemmän lapsen synnyttäjille onko teidän alapäänne löystynyt selvästi?

Olen itse kahden lapsen äiti. Kahden synnytyksen jälkeen ei ole isoja muutoksia tapahtunut ,mutta nyt odotan kolmatta .Kauhea pelko että mitä jos alakerta yksinkertaisesti löystyy niiin paljon etten pysty enään nauttimaan seksistä saatika tyydyttämään miestä.

Olen varmasti ihan pösilö kun mietin näitä ,mutta tää on tärkee juttu tällä hetkellä mikä pyörii mielessä :(

Kolmas synnytys oli edellisiäkin helpompi, lapset ovat tulleet maailmaan kahden vuoden välein. Minä tai mieheni emme ole huomanneet alapäässäni mitään muutoksia. Kuukautisten aikan joudun käyttämään yösiteitä tai kuukuppia, koska vuotoa tulee holahtelemalla. Tässä ainut huomaamani muutos.

No ihan sitä samaa ku ekan ja tokan syntyessä. Ensin se on sellanen räjähtänyt sössö muutaman viikon ja sitten pikkuhiljaa palailee normaaliksi. Toki jotain arpia tms. voi jäädä riippuen onko revennyt ja mistä ja kuinka pahasti.

Mie voin sanoa, ettei se ainakkaan kaikilla siitä kärsi tai muutu miksikkään. Mulla on ollu sängyssäni nainen ennen ensimmäistäkkään lastansa, ekan jälkeen, toisen jälkeen ja kolmantensa jälkeen, eikä minun mielestä eronnu mitenkään siitä mitä oli ennen lapsia ko mitä se oli sitte kolmannen jälkeen. :xmas:

Ei ole löystynyt. Neljä olen synnyttänyt. Pissa ei lorahtele nauraessa, eikä emätin ole sen löysempi kuin ennen raskauksiakaan tai ei ainakaan huonompi.

Yhteistyössä