A
apua
Vieras
vaihtuuko hoitolapset vai miten se menee ? Jos muuttaa siis saman kaupungin sisällä toisesta kaupunginosasta toiseen tms ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tottakai:ilman muuta!!! vai luuletko että vanhemmat kuskaisivat lapsensa kovin pitkää matkaa kotoansa jonnekkin kauemmaks hoitoon? ei mitään järkee!!! vanhemmathan sen asian päättää.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja tottakai:ilman muuta!!! vai luuletko että vanhemmat kuskaisivat lapsensa kovin pitkää matkaa kotoansa jonnekkin kauemmaks hoitoon? ei mitään järkee!!! vanhemmathan sen asian päättää.
mä joudun kuskaa muklulaa kauemmas, ei lähi tarhassa ole paikkoja!
Missä kaupungissa vanhemmat voi päättää mihin lapsi menee??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja tottakai:ilman muuta!!! vai luuletko että vanhemmat kuskaisivat lapsensa kovin pitkää matkaa kotoansa jonnekkin kauemmaks hoitoon? ei mitään järkee!!! vanhemmathan sen asian päättää.
mä joudun kuskaa muklulaa kauemmas, ei lähi tarhassa ole paikkoja!
Missä kaupungissa vanhemmat voi päättää mihin lapsi menee??![]()
no täällä meillä ainakin
melko helposti saa päätökset läpi! me ollaan saatu aina just se hoitopaikka mikä ollutkin toivelistalla!