Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:ja mie oon aina luullu et se tarkottaa lots of laugh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:ja mie oon aina luullu et se tarkottaa lots of laugh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pallo:tai sit sen vois käsittää niinki,että joku nostaa kädet ylös(hurraa),eli noi l:t on kädet ja o on pää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:Alkuperäinen kirjoittaja pallo:tai sit sen vois käsittää niinki,että joku nostaa kädet ylös(hurraa),eli noi l:t on kädet ja o on pää![]()
aivan muuten... enpäs tajunnutkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:Mitäs muuta netti sanastoa meiltä löytyy kuin irl ja lol?
Alkuperäinen kirjoittaja QTR:Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:Mitäs muuta netti sanastoa meiltä löytyy kuin irl ja lol?
KVG![]()
Alkuperäinen kirjoittaja QTR:Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:Alkuperäinen kirjoittaja pallo:tai sit sen vois käsittää niinki,että joku nostaa kädet ylös(hurraa),eli noi l:t on kädet ja o on pää![]()
Joskus näkee käytettävän tota näin:
\o/
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja QTR:Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:Alkuperäinen kirjoittaja pallo:tai sit sen vois käsittää niinki,että joku nostaa kädet ylös(hurraa),eli noi l:t on kädet ja o on pää![]()
\o/
Tätä ite oon käyttäny.
"Hevimerkki": \,,/![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja QTR:Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:Alkuperäinen kirjoittaja pallo:tai sit sen vois käsittää niinki,että joku nostaa kädet ylös(hurraa),eli noi l:t on kädet ja o on pää![]()
\o/
Tätä ite oon käyttäny.
ok, mut tossahan on vaan 4 sormea??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja QTR:Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:Alkuperäinen kirjoittaja pallo:tai sit sen vois käsittää niinki,että joku nostaa kädet ylös(hurraa),eli noi l:t on kädet ja o on pää![]()
\o/
Tätä ite oon käyttäny.
\o/
Tätä ite oon käyttäny.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:![]()
ò.Ó
ó.Ò
Alkuperäinen kirjoittaja QTR:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:![]()
ò.Ó
ó.Ò
Nämä mä näin nyt kyllä ensimmäistä kertaa
Et viittis kertoa mrkitystä??
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja QTR:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:![]()
ò.Ó
ó.Ò
Nämä mä näin nyt kyllä ensimmäistä kertaa
Et viittis kertoa mrkitystä??
Silmä-nenä-silmä.
Mulkoiluja. O.O