mitä tarkoittaa?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jiki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no tota hymiötä on tosi vaikea selittää...
-.-'
-.-''
-.-'''
ovat sama hymiö periaatteessa, pieni sävyero vain. mitä enemmän noita ', sen "voimakkaampi"

Toi hymiö on sellane "ärsyyntynyt" "vi***untunut" "turhaantunut"... sellanen että jos joku vaikka tulee että "se puhu susta pahaa" voi toinen vastata: voi v**** mikä sitä vaivaa -.-'''
tai sellanen: "Voi jessus mä en jaksa sitä naapuria -.-'' taas kyttäs mua"
jnerjne.... vaikea selittää. toivottavasti vähän avautui... Kun tota kattookin, niin siinä näkyy sitä ilmettä...

Kits tiedosta! Siis käsitin nyt että pilkut on pattiin ottamisen määrää kuvaava ja siten vaihteleva asia (hiukan huutomerkkiin verrattavia ehkä, jos sarjakuvamaailmaan vertaa?)

nojoo, on toi hymiö just sitä pattiin ottamista... Eli mitä enemmän ottaa päähän, sitä enemmän laittaa kyllä pilkkuja
-.-''''''''''''''''
-.-''''''
-.-'' <-- paljon lievempi kuin ylin.

Se on hymiö mikä tarkoittaa "todella ärsyyntynyttä" eikä siinä mitä näppisvirhettä ole. Nuo ''' Tarkoittavat vähän niin kuin ohimon kohdalle tulevia "ryppyjä", kohonneita verisuonia jotka "pullistuvat" ärsyyntymisen johdosta. Sopii mm. asiayhteyteen:

" Asiakas kaato tänään mun niskaan lasin maitoa, koska se maito oli pahaa ja ei ois muuten mukamas saanu mun huomiota -.-''' "

(Maailman hölmöin malliesimerkki mutta ei nyt tullut kerta kaikkiaan muutakaan mieleen)

Yhteistyössä