Meillä todettiin työpaikalla homeongelma..tai saatiin pakottamalla teettämään hometutkimukset...mulla ja parilla muulla koko ajan oireita kaikennäkösiä..olen pari vuotta kohta ollut..nyt tehdään kesällä jotain remppaa, mutten tiedä, kuinka paljon..omistaja ei ole oikein innostunut koko asiasta. ja saadaanko sitte koko hometta pois ollenkaan...mutta ongelma on se että se jota tuuraan tulee syksyllä takasi, mutta sitte pääsisin toiselle paikalle, ja saattaisin saada siitä vakituisen paikan..siinä on nyt toinen ihminen, joka sitte lähtis pois..olin ennen tätä tuurausta sillä paikalla, eli sen vuoksi olen siihen oikeutettu...rakennamme, eli tarvisin rahaa..esikoinen menee kouluun syksyllä, joten olis toisaalta ihana olla kotona toi alku...mutta ihan pää sekasi, että mikä on järkevää..toiset vouhottaa tosta homeesta, että ei se niin paha ole, ja toiset taas, että ei sitä saa pois, jos ei remppaa kunnolla ja saattaa tulla astmaa, kun kerran nyt jo oireita...eli nyt tämä toinen kyselee, että mitä meinaan tehdä..jos jätän paikan, hän saa sen...toisaalta tekis kolmatta lasta mieli...vaikka se ei tähän väliin järkevää ehkä oliskaan, mutta pelkään etten enää uskalla, kun ikää tulee lisää...ja ikäero lasten välillä kasvaa...pää tosiaan ihan sekasi..jos nyt vain jatkan ja jos mun oireet jatkuu niin firma joutuu hommata sitte uuden mun tilalle, vaikka tämä nykynen likka hoitaa hommat tosi hyvin...eli hänen kannaltaan harmi...onko kukaan jäänyt pois sen takia, että haluaa olla kotona lapsen mennessä kouluun? ..toisaalta toi rakennuslainaki olis pakko maksaa sitte vuoden päästä kun aletaan maksaa sitä...sitte vaiva taas ettiä uus paikka hetken päästä...toisaalta pelkää, että jos näistä oireista jää jotain pysyvää...