Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Suklaakakkua olen pakastanut.
Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:hyytelökakut ainakin voi pakastaa, britakakku pehmenee niin sitä ei kyl kannata pakastaa
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Suklaakakkua olen pakastanut.
Ja oletan, että onnistuneest, joten toiseksi tekisin jonkun simppelin suklaakakun
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Suklaakakkua olen pakastanut.
Ja oletan, että onnistuneest, joten toiseksi tekisin jonkun simppelin suklaakakun
Kuorrutin kyllä vasta tarjoilupäivänä, mutta väliin laitoin aprikoosimarmeladia jo ennen pakastusta.
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Suklaakakkua olen pakastanut.
Kuorrutin kyllä vasta tarjoilupäivänä, mutta väliin laitoin aprikoosimarmeladia jo ennen pakastusta.
okei, mut mitenköhän sille kävisi, jos kuirruttaisikin jo valmiiksi
:/