Mitä täytekakun tilalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iituliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Iituliina

Jäsen
27.10.2008
648
0
16
Niin tuollaista tässä mietin. Itse sankari ei juuri syö täytekakkua, joten mitä sen tilalle?

Kakkuja syöty tässä jo pari erilaista joten ei haittaa vaikka ei sitä kakkua oliskaan....
Mitäs muuta tarjottavaa tuollaisen 5 v:n kaveri synttäreille?
Vieraita on tulossa vain muutama.

*muok kirjoitus virheen*

Alkuperäinen kirjoittaja Iituliina:
Niin tuollaista tässä mietin. Itse sankari ei juuri syö täytekakkua, joten mitä sen tilalle?

Kakkuja syöty tässä jo pari erilaista joten ei haittaa vaikka ei sitä kakkua oliskaan....

*muok kirjoitus virheen*
Siinä on vieläkin virhe..

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:

*muok kirjoitus virheen*

Onko sellainen kirjoitusvirhe mikä vaikeuttaa sanan ymmärtämistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:

*muok kirjoitus virheen*

Onko sellainen kirjoitusvirhe mikä vaikeuttaa sanan ymmärtämistä?

No niinpäs näkyy olevan... Joskus vaan on niin julmetun sokee omalle kirjoitukselle ettei oo tosikaan...
Ja tunnustan söin tossa samalla niin ei tullut tarkkaan katottua mitä kirjoittaa...

No ei ole niin tarkkaa, hyvin minä ainakin ymmärsin.
Ja jos pakastimeen mahtuu, niin voihan sitä varmaan tarjota sellaista jäätelöviritystä, hmm... jossain näin sellaisen jäätelöjunankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
No ei ole niin tarkkaa, hyvin minä ainakin ymmärsin.
Ja jos pakastimeen mahtuu, niin voihan sitä varmaan tarjota sellaista jäätelöviritystä, hmm... jossain näin sellaisen jäätelöjunankin.
Jotain prinsessamaista ennen, kun on tytön synttärit....

Täällähän nyt saa tottua siihen että paskaa saa niskaansa jo parista kirjoitusvirheestä....

No voihan sitä tehdä vaikka "vadelmaunelman" Nopein ja helpoin tehdä : Kaupan valmispohja, kostutus, halutessaan voi "voidella" vadelmahillolla tai soseella, kermaa purkillinen vaahdoksi ja sekaan pieni rahka ja siihen ja kokonaisia vadelmia päälle ja jos haluaa vielä koristella niin hyytelösokeria vähän pieneen määrään vettä ja sutii tai lusikoi päälle. Raikas ja helppo ja nopea.

Yhteistyössä