Mitä te ajattelisitte jos miehenne tekisi teille näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sattui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sattui

Vieras
Äksyilyä olisi ollut jo useampi päivä.Mies ehottaa seksiä sitten ja siinä touhuatte ja nainen pyytää sormia sisään ja mies tuohtuneena huokasee ja työntää monta sormea niin että sattuu(runnomalla).sanoin että sattuu mutta ei mies noteerannu.jatkoi sitte hellemmin

Mä rääkäsinkin että älä satuta mua!Mutta tosiaan jatkoi hellemmin sitten.Ei ennen moista ole ollut.Mies on viime aikoina ollut ihan kamalan äksy mulle.Tänään riideltiin nii n että haistatteli

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä rääkäsinkin että älä satuta mua!Mutta tosiaan jatkoi hellemmin sitten.Ei ennen moista ole ollut.Mies on viime aikoina ollut ihan kamalan äksy mulle.Tänään riideltiin nii n että haistatteli

Ja nyt kaikki on hyvin kun harrastitte sovintoseksiä?

No jos seksin aikanakin miehen tarttis osottaa mieltänsä, niin mä kyllä loukkaantuisin niin et heittäsin miehen hemmettiin siitä hääräämästä, ja pitäisin pidemmän tauon seksin suhteen. Loukkaantuisin, jos tarttis mieltänsä osottaa satuttamalla tahallaan mua.

No olisin ponkaissut ylös ja pois koko touhuilusta. Ja todellakin olisin sanonut aika pistävästi muutamat valitut sanat tai repäissyt ukkoani herkästä kohdasta kipeästi, ihan vaan vertailun vuoksi...no onneksi tuommoista tuskin olisi miehelläni koskaan edes mielessä tehdä, tuohan menee jo seksuaalisen väkivallan puolelle jollain asteella.

Varmaan ärähtäsin jotta "vittuuks huokailet siinä?" ja jättäisin homman sikseen. Ei siis kerkeis mitään sormia minnekkään ruunnoonkaan. Ja jos kerkeis ja musta tuntus, jot tahalteen ei varois, kajuisin "AU!!!" ja lähtisin sit suihkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
No oisin lähteny pois tilanteesta! :o Ja todellakin avannut suuni ja ksynyt että mitä helvettiä toi äskönen oli.

Näin justiin..ja mä varmaan rupeisin rääkyyn siinä tilantees ja halut olis kadonnut..en pystyis jatkaa vaikka hellemmin jatkais.. vetäköön sitte käteen :saint:

Yhteistyössä