Mitä te harrastatte lasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuleva äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tuleva äippä"

Vieras
Oon raskaana ja innolla jo odotan mitä kaikkea voin lasten kanssa harrastaa. Olen erittäin liikunnallinen ja harrastan paljon (yksin), mutta jotenkin kuvittelen että lapsen kanssa harrastaminen on hauskempaa. Mies harrastaa geokätköilyä. Siihen ajattelin lapsen kanssa joskus osallistua. Ja miehen kanssa käydään usein koirapuistossa ja metsässä. Käyttekö te lasten kanssa retkillä ym? Innolla jo odotan että pääsee esim. pulkkamäkeen mikä on yksin tylsää. :D

Lumilautailua, laskettelua (meiltä on 200m rinteeseen), uintia, kävelyretkiä, kirjastossa käyntejä, luistelua, pyöräilyä yms yms...

Kannattaa hankkia pyöräperäkärry. Siihen saa lapsia ja eväitä mukaan. Me pyöräillään pitkiä reissuja lasten kanssa.

Juu lasten kanssa voi harrastaa monenlaista, oikeastaan lapsen voi ottaa ihan mihin lajiin vaan mukaan jossa liikkuminen on "oman tahdin mukaan menemistä" kunhan ottaa itselleen sen asenteen ettei se ole niin tarkkaa miten sujuu. Me käydään viikottain tällä hetkellä hiihtämässä, luistelemassa, uimassa ja kävelylenkeillä/pulkkailulenkeillä :) ja kivaa on kaikilla!!

Ratsastus ja uiminen yhdessä pikkuväen kanssa ovat minun juttujan.
Teinien ja aikuisten lasteni kanssa sitten käydään keilaamassa.

Mies puolestaan hiihtää ja luistelee pienten kanssa talvisin ja käy pyörälenkeillä kesäisin.
Ja isompien kanssa tuo sama keilailu.

Toki myös "sotkemme" eli minä voin lähteä mukaan hiihtämään tai pyöräilemään ja mies talleille (kesällä. Talvisin hänen allergiansa ei pidä maneesilla oleskelusta).

Mitä ootte minkäkin ikäisten lasten kanssa harrastaneet? Mitä voi harrastaa vauvan kanssa? Taaperon? Jne...

Onko kellään kokemuksia vaunujuoksusta? Harrastin juoksua ennen raskautta. Onnistuuko vaunujen kanssa?

Yhteistyössä