Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Satu Kakkiainen:Paljon Brunbergin suklaata ja marmeladia. Sitten lahjakortin antikvariaattiin.
Alkuperäinen kirjoittaja joulupukki:eikö vois nostaa edellesiä aloituksia ku näitä tulee joka päivä niin monta?
Alkuperäinen kirjoittaja .........:pitäähän bad virginin saada oma ketju tästäkin aiheesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ostin langattoman laserhiiren, ettei tarvii läppärin kanssa surffailla langallisella hiirellä. Sitten myös Viivi & Wagner Parisuhteellisuusteoria-sarjakuvapokkarin ja Muumi-bokserit.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Satu Kakkiainen:Paljon Brunbergin suklaata ja marmeladia. Sitten lahjakortin antikvariaattiin.
Tykkää antiikista? =)
Mä en viitti ostaa tolle lahjakorttia kalastusliikkeeseen,kun äiti sanoi sen ostavansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Satu Kakkiainen::snotty: Hmm... jos mies käy lukemassa tän topikin, niin se saa tietää mitä ostin silel :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja Satu Kakkiainen::snotty: Hmm... jos mies käy lukemassa tän topikin, niin se saa tietää mitä ostin silel :snotty:
Mä just mietin samaa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja Satu Kakkiainen::snotty: Hmm... jos mies käy lukemassa tän topikin, niin se saa tietää mitä ostin silel :snotty:
Mä just mietin samaa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:''First for Britain and Ireland 1600-1999''-lintukirjan, jossa siis kaikki Brittien ja Irlannin ensimmäiset lajikohtaiset lintuhavainnot. Tämä oli miehen toive, en todellakaan olisi osannut valita tuollaista lahjaa itseSitten yllärilahjana saa Leevi and the Leavingsin kaikki singlet-kokoelman. Jos ehdin, niin käyn ostamassa vielä torkkupeiton kun mies on sellaista kaivannut.
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:U by Ungaro-tuoksun ja lompakon, Jackie Brown DVD:n ja terässaippuan![]()
Ja jos vielä löytyis jotain![]()