Mitä te ostatte/ostitte miehelle lahjaksi? Mä en keksi mitä ostaisin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Ostin langattoman laserhiiren, ettei tarvii läppärin kanssa surffailla langallisella hiirellä. Sitten myös Viivi & Wagner Parisuhteellisuusteoria-sarjakuvapokkarin ja Muumi-bokserit. :)

Jotain viivi & wagner aiheista voisi ainakin ostaa,mut siihen ne mun ideat jääkin :snotty:

''First for Britain and Ireland 1600-1999''-lintukirjan, jossa siis kaikki Brittien ja Irlannin ensimmäiset lajikohtaiset lintuhavainnot. Tämä oli miehen toive, en todellakaan olisi osannut valita tuollaista lahjaa itse :) Sitten yllärilahjana saa Leevi and the Leavingsin kaikki singlet-kokoelman. Jos ehdin, niin käyn ostamassa vielä torkkupeiton kun mies on sellaista kaivannut.

Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:
''First for Britain and Ireland 1600-1999''-lintukirjan, jossa siis kaikki Brittien ja Irlannin ensimmäiset lajikohtaiset lintuhavainnot. Tämä oli miehen toive, en todellakaan olisi osannut valita tuollaista lahjaa itse :) Sitten yllärilahjana saa Leevi and the Leavingsin kaikki singlet-kokoelman. Jos ehdin, niin käyn ostamassa vielä torkkupeiton kun mies on sellaista kaivannut.

Myydäänkö tota singlekokoelmaa anttilassa?

Yhteistyössä