M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Hoitelen kotihommia /lapsia ja tylsistyn kuoliaaksi. Pähkään joka päivä samojen ongelmien kanssa; mitä ruokaa tänään ym.Siinäpä se.
Alkuperäinen kirjoittaja minäi:Lasten kanssa ja muutenkin, miten teidän päivät menee noin yleensä?
Alkuperäinen kirjoittaja :0:Meillä poika nyt 1v. 8kk vanha ja on alkanut nyt pitkästymään kotona. Minä en riitä enää hänelle ja hän on aivan turhautunut. Ongelma on siinä, että olen tavallaan tarhavastainen ja rahallisesti tultaisiin toimeen ilman minun töihin menemistä. On hirveen raskasta keksiä puuhaa toiselle koko ajan tai muuten pitkästyy, yksinään ei leiki ja tuon ikäinen ei pääse vielä kerhoonkaan.
Tässä kuitenkin pohdin lapsen etua, ja voipi olla et hän menee sitten syksyllä tarhaan puolipäiväisesti ja minä sairaanhoitajan keikkahommiin tai jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Tappelen tuon vajaa 4veen kanssa, että suostuis edes 5min yksin leikkimään ilman, että mun tarttee KOKO AJAN olla mukana. Eilen laitoin lelut kahteen jätesäkkiin kun ei leiki ja jos leikkii niin ei siivoa. Saavat olla pussissa jonkin aikaa. Jätin muutamia leluja, mut eipä tuo leiki.