V
vieras
Vieras
Tyttö 6v. ei halua pukeutua ns.tyttöjen vaatteisiin vaan pukeutuu veljensä vanhoihin vaatteisiin. Jos käymme vaatekaupassa niin tyttö haluaa ostaa vaatteensa poikien puolelta eikä suostu edes juhliin laittamaan enää mekkoa. Nyt hän haluaisi leikata poikatukan. Olen yrittänyt ehdottaa, että jos leikattaisiin ennemmin polkkatukka, mutta tyttö on aika ehdoton. Hän on aina ollut leikeissään poikamainen ja villi, mutta nämä pukeutumisjutut ovat tulleet aika vasta mukaan kuvioon.
Mitä te tekisitte? Antaisitteko tytön itse päättää? Minua pelottaa, että tyttöä aletaan kiusata poikamaisuuden takia, mutta en tiedä olisiko viisasta "pakottaa" häntä olemaan tyttömäisempi. En kyllä usko, että tyttöä itseään edes haittaisi, vaikka häntä pojaksi luultaisiinkin.
Neuvoja kaipaisin, kiitos
Mitä te tekisitte? Antaisitteko tytön itse päättää? Minua pelottaa, että tyttöä aletaan kiusata poikamaisuuden takia, mutta en tiedä olisiko viisasta "pakottaa" häntä olemaan tyttömäisempi. En kyllä usko, että tyttöä itseään edes haittaisi, vaikka häntä pojaksi luultaisiinkin.
Neuvoja kaipaisin, kiitos