Mitä teen *epätoivoinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija

Vieras
Eli mies juo ja olen saanut tarpeekseni. Tätä jatkunut jo vuosia.on luvannut lopettaa mutta niin ei ikinä käy.olen pyytänyt häntä lähtemään mutta ei lähde.
Meillä on talo joka mun nimissä, talo olisi remontin tarpeessa. Pelkään joutuvani pulaan raha-asioiden kanssa jos muutan pois.miten pystyn maksamaan vuokran ja lainan +laskut ym.Ja meneekö talo kaupaksi tuossa kunnossa..tunnen olevani noidankehässä josta ei tunnu olevan ulospääsyä

Pankissa on rahoitusneuvojia, samoin sosiaalipuolella tms. Alat vain tekemään jo nyt heti suunnitelmaa elämäsi jatkoa avustajien kanssa. Kun saat sapluuna valmiiksi, niin voit toimia heti ja huoleti.
Älä jää kituuttamaan yhtään pidemmäksi aikaa. Tänä päivänä emme onneksemme joudu kärsimään kuin kotirouvat tai maatalon emännät 1930-luvulla. Elämä on mahdollisuuksia täynnä.

Jos mies on talossa kirjoilla, niin haet rohkeasti hanelle virallisiin haadon. Silla tavoin paasrt aijasta eroon etka joudu miettimaan vuokranmaksuja.

Jos olette naimisissa niin laita myos virallinen ero vireille. Toivottavasti sinulla on avioehto, ettei juoppo mies vie puolta talostasi.

Ja ihan ensimmaiseksi, anna lahipiirisi tietaa, etta yritat eroon miehesta, ja lopeta miehen kustannuksien maksu. Vuokraa hanelta tietysti alat vaatia myos asumiskulujen peittamiseksi kunnes saat hanet heitettya ulos.

Yhteistyössä