Mitä teen jättisuuren avatun vaippapakkauksen kanssa? (Vaipat liian pieniä..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ocicat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ocicat

Uusi jäsen
27.03.2008
13
0
1
Meillä on nyt puolisen vuotta maannut jättisuuri (88kpl, 5-8kg) Liberon vaippapaketti huoneen nurkassa, kun satuin vahingossa aikoinani ostamaan liian pientä kokoa olevan pakkauksen. Avoin tuolloin paketin ja käytin siitä muutaman, kun luulin, että vaipat menisivät vielä jollain lailla pojan päälle, mutta eivät ne menneet.

Olen tuota pakettia katsellut aikani ja nyt haluan päästä siitä eroon. Kertokaa mitä minä teen? Tuttujen joukossa ei ole ketään, jolla olisi vaipoille nyt tarvetta. Heitänkö roskiin, vai koitanko myydä ne esim. huutiksessä eteenpäin?

Neuvoja?

Mä itse asiassa tiedän, mitä tekisin tuossa tilanteessa: veisin vaippapaketin neuvolan odotustilaan ja siihen lappu "Tuli hutiostos, saa ottaa" =) . Joku olisi taatusti iloinen. Itse olen saanut sillä lailla mm. pestäviä liivinsuojia ja tuttipulloon nokkia.

Olisihan noista kiva saada muutama euro, kun kuitenkin maksoivat aika paljon. Ja nyt hoitovapaan jatkuessa omat rahatkin ovat vielä tiukilla.

Ehkäpä minä sitten ensimmäiseksi koitan myydä ne huutiksessa. Jos ei siellä löydy ostajaa, niin mietin sitten sen jälkeen muita vaihtoehtoja.

Kiitoksia kaikille! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mä itse asiassa tiedän, mitä tekisin tuossa tilanteessa: veisin vaippapaketin neuvolan odotustilaan ja siihen lappu "Tuli hutiostos, saa ottaa" =) . Joku olisi taatusti iloinen. Itse olen saanut sillä lailla mm. pestäviä liivinsuojia ja tuttipulloon nokkia.

mie tekisin kanssa nuin.

tässä tuli ostettua vahingossa niitä lidlin vihreessä paketissa olevia vaippoja (siis sillonku ne oli vielä cien-merkkisiä) ja olipas liian pieniä neitille. annoin kaverille ko se saapi pienokaisen kuukauen sisällä. meni tarpeeseen.

jos ei ois ollu kettään jolle antaa niin oisin kanssa kärränny neuvolaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Onsilla:
Olisihan noista kiva saada muutama euro, kun kuitenkin maksoivat aika paljon. Ja nyt hoitovapaan jatkuessa omat rahatkin ovat vielä tiukilla.

Ehkäpä minä sitten ensimmäiseksi koitan myydä ne huutiksessa. Jos ei siellä löydy ostajaa, niin mietin sitten sen jälkeen muita vaihtoehtoja.

Toinen vaihtoehtosi oli kuitenkin heittää ne suoraan roskiin :o . Ennemmin ne sitten antaa jollekin, joka niitä tarvitsee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Toinen vaihtoehtosi oli kuitenkin heittää ne suoraan roskiin :o . Ennemmin ne sitten antaa jollekin, joka niitä tarvitsee.

Se oli ainut vaihtoehto ennenkuin te täällä palstalla ehdotitte neuvolaa. Nyt koitan myydä pakkauksen (ja saada rahaa seuraaviin vaippoihin) ja vasta sen jälkeen mietin seuraavia vaihtoehtoja.

Jos en saa pakettia myydyksi, niin sitten saatan hyvinkin viedä vaipat neuvolaan.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
no eihän tuollanen paketti nyt niin kamalasti maksa! vie neuvolaan, hyvä mieli jää sulle ja mahdolliselle tarvitsijalle. ei aina raha saa olla se tärkein!

Niin, tuo "jättisuuri" paketti on varmaan maksanut jotain 10-15 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
no eihän tuollanen paketti nyt niin kamalasti maksa! vie neuvolaan, hyvä mieli jää sulle ja mahdolliselle tarvitsijalle. ei aina raha saa olla se tärkein!

Niin, tuo "jättisuuri" paketti on varmaan maksanut jotain 10-15 euroa.

se muuten maksaa esim. s-marketissa 16,90

Kyllä tuo paketti varmaan maksoi 25 euron verran. Eikös laadukkaiden vaippojen kappalehinta liiku siinä 30 sentin hujakoilla muutenkin. Ja tuo summa on jo 10% minun kuukausi"tuloistani" kun pelkän kodinhoitotuen varassa elelen.

Btw. Eikö teille muille 10% kuukausituloista sitten ole "mitään"? ;)

mikä on jättisuuri paketti? ja onko liberot muka niin paljon kalliimpia kuin pampersit? Pamperseja n. 50 kpl maksaa 11.90?. Vai tarkottaako ap nyt sitä pahvilaatikkojutskaa mitä esim. cittarit myy? Se maksaa jotain 24.90? mut siinä onkin paljon enempi vaippoja.

Kyllä tuo paketti varmaan maksoi 25 euron verran. Eikös laadukkaiden vaippojen kappalehinta liiku siinä 30 sentin hujakoilla muutenkin. Ja tuo summa on jo 10% minun kuukausi"tuloistani" kun pelkän kodinhoitotuen varassa elelen.

Btw. Eikö teille muille 10% kuukausituloista sitten ole "mitään"? ;)

Eikös nuo jättipakkaukset oli halvempia kuin pienemmät? Täällä ainakin maksaa Liberon iso paketti jotain 13 euroa ja kpl-hinnaksi jää alle 20 senttiä. Jos sulla kuitenkin oli eka ajatus heittää roskiin, niin miksi sen jälkeen alkoikin yllättäen rahan kuvat kiilua silmissä, kun et voikaan pakettia viedä neuvolaan?

Yhteistyössä