J
joli
Vieras
äsken taas mieheni lähti ja sanoi että menee kahville kavereiden kanssa. siitä meni hetki , niin soitti kännissä ja kertoi että oli kuullut että olen mukamas käynyt häntä pettämässä. mikä siis ei todellakaan ole totta. minun vihamieheni ja mieheni paras ystävä., oli näköjään halunnut että meillä menee välit poikki, koska emme ole väleissä hänen kanssaan. ja sekin johtuu siitä että tämä"paras kaveri" hakkasi minun veljeni. nyt ei mies suostu tulemaan kotiin ja puhumaan asioista ja näemmä uskoo kaveriaan ennemmin kuin minua. siis #&%?$!* kun ottaa päähän!
muutenkin miehellä on jonkin asteen alkoholiongelma, lähtee n. kerran viikkoon kahville mukamas ja palaa ympärikännissä kotiin, jos palaa. meillä on 1v 3kk vanha poika ja en jaksa enää tälläistä. selvinpäin kaikki menee loistavasti, mutta känni pilaa kaiken!! mitä pitäis tehdä, kun näköjään olen jo #&%?$!* ja itsestäänselvyys. tietty kaikki sanoo että eroa, mutta on niin vahvasti mielessä kaikki selvät hetket ja toivo siitä että olisi parempi huomen. jos tämä päättyy, niin hajoan ihan takuulla ja en varmasti jaksa hoitaa enää lastakaan. olen saanut rakkaudessa ainoastaan siipeeni ja nyt luulin että tämä suhde olisi ollut toisenlainen.
kuinka kauan pitää olla surullinen, että tajuaa ettei suhde ole hyvästä?
muutenkin miehellä on jonkin asteen alkoholiongelma, lähtee n. kerran viikkoon kahville mukamas ja palaa ympärikännissä kotiin, jos palaa. meillä on 1v 3kk vanha poika ja en jaksa enää tälläistä. selvinpäin kaikki menee loistavasti, mutta känni pilaa kaiken!! mitä pitäis tehdä, kun näköjään olen jo #&%?$!* ja itsestäänselvyys. tietty kaikki sanoo että eroa, mutta on niin vahvasti mielessä kaikki selvät hetket ja toivo siitä että olisi parempi huomen. jos tämä päättyy, niin hajoan ihan takuulla ja en varmasti jaksa hoitaa enää lastakaan. olen saanut rakkaudessa ainoastaan siipeeni ja nyt luulin että tämä suhde olisi ollut toisenlainen.
kuinka kauan pitää olla surullinen, että tajuaa ettei suhde ole hyvästä?