mitä teen kun....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja werneri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

werneri

Vieras
Hei kaikille. Heti aluksi on sanottava kaikille että olen aviomies. Vaimo ja kolme poikaa.. Vanhin 15 v, 13 v ja 8 v.
Kaikkien 18-avioliittovuosien jälkeen saan kuulla kuinka minä olen se henkilö, joka aiheutan kaikki ongelmat tässä perheessä.

Vanhin poikamme on terrosisoinut perhettämme jo siitä lähtien, kun syntyi toinen poikamme, eli lähes kolmetoista vuotta. MITEN?

Siten , olemalla äärimmäisen mustasukkainen jo pelkästä toisen lapsen syntymästä. Tämä sama on jatkunut koko tämän ajan ainakin 13-vuotta.

Siis tämä on saanut sellaiset mittasuhteet, että 15-vuotias poikamme lähes määrää mitä meillä tehdään.

Ja tämähän ei käy minun kallooni, vaan oletan tietenkin sen että , hän/he tekevät sen pikkuhommat mitä heille annetaan. Pientä palkkiota vastaan.

Mistä kaikki johtuu??

Aikoinaan oletimme, että olisi helpompaa olla isä ja äiti, jos saisimme edes hetken olla kaksisteen. Ja sen takia ajattelimme, että hankimme pojille muuta "tekemistä siksi aikaa".
Mutta ei, kävi päinvastoin... kateellisuus vain nosti päätään entistä enemmäm, eli miksi toi sai pelata ja minä en....

Mitä on enää tehtävissä?? Jos kotona ei saa pelata, niin naapurissa saa....

ja jätkien psyyke alkaa olla ihan jossain muualla kun tässä ja nyt.

T.yritän edelleen..

Ota yhteys kasvatusneuvolaan, tilaa aika ensin itsellesi ja vaimollesi.
Saatte purkaa omia tuntojanne asiasta ja tuumailla onko teillä samat säännöt kasvatuksen suhteen.
Sen jälkeen pojat juttusille.
Sieltä löytää ammattiapua.Jos koulussa on koulukuraattori seltäkin voi apuja kysellä.
Koneissa on muutama tärkeä piuha, kun ne takavarikoi hetkeksi kone ei toimi.Te maksatte sähkölaskut ym, kulut jos pelata haluaa tekee myös pietä duunia homman eteen.
Keskustelu ammattilaisten kanssa auttaa ottamaan "kiinni härkää sarvista"Toivon , poikien vuoksi että pääsette taas sopiuun asiassa

Yhteistyössä