mitä teen ton lapsen kanssa? aarghhh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen äiti

Vieras
Ikää on 7 vuotta. Nyt tänä kesänä on löytynyt uusi kiva kaveri, jonka luona on kiva pelata gta:ta. Niille jotka peliä ei tunne, se on kuulemma k-18 ryöstöjen ja prostituution takia.
Olen yrittänyt sanoa että sitä ei saa pelata, ei hän pelaa vaan katselee kuulemma. Just.

Yritin ehdottaa lastenkonserttiin ja rannalle lähtöä, päivän retki, luulin että tuon ikäinen vielä innostuisi aikuisen kanssa tekemisestä, niin ei kelpaa. On kuulemma aikomus mennä tälle kaverille taas pelaamaan jotain pelejä, siis nintendo yms.

Miten teidän samanikäiset suhtautuu retkiin aikuisen kanssa? Otanko lapsen vaan mukaan ja mennään vai mitä sen kanssa tekisin?

Joo ei ole tosiaankaan GTA lasten peli! Siinä tapetaan ja hakataan ihmisiä, ryöstellään ja voidaan käydä strippibaareissa sekä huorissa yms. Ei hyvänen aika. Muusta en osaa sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen äiti:
Ikää on 7 vuotta. Nyt tänä kesänä on löytynyt uusi kiva kaveri, jonka luona on kiva pelata gta:ta. Niille jotka peliä ei tunne, se on kuulemma k-18 ryöstöjen ja prostituution takia.
Olen yrittänyt sanoa että sitä ei saa pelata, ei hän pelaa vaan katselee kuulemma. Just.

Yritin ehdottaa lastenkonserttiin ja rannalle lähtöä, päivän retki, luulin että tuon ikäinen vielä innostuisi aikuisen kanssa tekemisestä, niin ei kelpaa. On kuulemma aikomus mennä tälle kaverille taas pelaamaan jotain pelejä, siis nintendo yms.

Miten teidän samanikäiset suhtautuu retkiin aikuisen kanssa? Otanko lapsen vaan mukaan ja mennään vai mitä sen kanssa tekisin?

lapsi tietenki,ei ton ikänen päätä minne menee. ja tosta pelistä sen verran ettei todellakaan mikään ala-aste ikäisten peli!!

Voi ei, tulipa kamala olo, tällä lapsella vanhemmat kuitenkin kotona....En ymmärrä miten antavat alle kouluikäisten pelata tuollaista! Paha mun on sinne mennä asiasta valittamaan, luojan kiitos ilmeisesti muuttavat pois naapurista pian. No, eipä tarvi lasta sinne enää vissiin päästää ollenkaan leikkimään, vai?

Alkuperäinen kirjoittaja :( ap:
Voi ei, tulipa kamala olo, tällä lapsella vanhemmat kuitenkin kotona....En ymmärrä miten antavat alle kouluikäisten pelata tuollaista! Paha mun on sinne mennä asiasta valittamaan, luojan kiitos ilmeisesti muuttavat pois naapurista pian. No, eipä tarvi lasta sinne enää vissiin päästää ollenkaan leikkimään, vai?

En kyllä minä päästäisi, jos eivät kerran voi olla pelaamatta sitä peliä.

voihan sitä kaverin vanhempien kanssa jutella ja kertoo oman mielipiteen tähän pelaamiseen ja kysyä näiltä vanhemmilta ovatko koskaan kattonut mitä pelissä tapahtuu?? Että ei tuollanen peli tuon ikäsille kuulu! Niin ja voihan lapset leikkiä teillä tai ulkona

Alkuperäinen kirjoittaja b:
jatkossa kaveri vain teille leikkimään.

Hyvä kysymys, miten tämän selitän lapselle, joka kyselee ja ihmettelee jo. En oo itse perillä noista peleistä, meillä ei ole eikä tule mitään pelikoneita.. Kuulin vaan tästä pelistä, ja aattelin ettei se nyt niin kamala voi olla jos antavat lasten sitä pelata..
Mutta siis leikkikielto sinne vissiin paras ratkaisu. Eihän sitä voi valvoa, ja ilmeisesti ei vanhemmilla kaikki ihan kotona kun lapset saa tuollaisia pelata :(

Alkuperäinen kirjoittaja :( ap:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
jatkossa kaveri vain teille leikkimään.

Hyvä kysymys, miten tämän selitän lapselle, joka kyselee ja ihmettelee jo. En oo itse perillä noista peleistä, meillä ei ole eikä tule mitään pelikoneita.. Kuulin vaan tästä pelistä, ja aattelin ettei se nyt niin kamala voi olla jos antavat lasten sitä pelata..
Mutta siis leikkikielto sinne vissiin paras ratkaisu. Eihän sitä voi valvoa, ja ilmeisesti ei vanhemmilla kaikki ihan kotona kun lapset saa tuollaisia pelata :(

todellakin peli sellanen että tappamista,hakataan ihmisiä millä vaan esim rautaputkilla,on aseita laidasta laitaan:sinkoa,erilaisia käsiaseita,liekinheittimiä,sitten voi ottaa jonkun huoran kyytiin ja yks kaks auto alkaa heilumaan ja nytkymään,tehtäviä joissa pitää joku tappaa ym tällästä!

Yhteistyössä