mitä teen!!?? =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äidinrakkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äidinrakkaus

Vieras
Pitäisi jättää 1v7kk ikäinen lapsi mummolleen jopa 3ksi yöski peräkkäin,kun lähden kouluun! Mummon luona viettää aikaa paljonkin ja on ollut pariin kolmeen otteeseen yhden yön siellä hoidossa.

Onko ok jättää noin pitkäksi aikaa sinne kylään?

Pelkään että lapsi ei enää halua sit minun luo tai loukkaantuu?

minua pelottaa..

Alkuperäinen kirjoittaja äidinrakkaus:
Pitäisi jättää 1v7kk ikäinen lapsi mummolleen jopa 3ksi yöski peräkkäin,kun lähden kouluun! Mummon luona viettää aikaa paljonkin ja on ollut pariin kolmeen otteeseen yhden yön siellä hoidossa.

Onko ok jättää noin pitkäksi aikaa sinne kylään?

Pelkään että lapsi ei enää halua sit minun luo tai loukkaantuu?

minua pelottaa..

Ihan sama tilanne on minulla töiden kanssa ollut. pelotti suomeksi sanottuna aivan saatanasti ja olisin halunnu pieneni vaan hakea heti pois... meni hyvin kaikki =)
oli siis koko vkonlopun hoidossa ihmisellä joka on ennenkin hoitanut =)

meinaakko ettei kotona voi sattua vahinkoa? eiköhän se ole mummollekin rakas se pieni, kyllä se siitä huolen pitää. vahinko voi sattua vaikka ite saisosit vieressä.

nuorimman tytön kummit otti pienen viikonlopuks viimekesän likka oli sillon 6kk oli oikeestaan pakkorako antaa niin pitkäks aikaa,,,kun tuli sunnuntai ja lapsi kotiutui tuntui että oli unohtanu mut kokonaan :(

Jos kerran hyvin tulevat toimeen ja on enneki yökyläilly, niin eiköhän se suju. Vaikeeta on kyllä varmaan jättää, mut jos täytyy, niin sit toimitaan sen mukaan.

ei minua peloita,että sattuisi jokin onnettomuus tai muuta. luotan äitiini täysin. mutta tilanne,että olen erossa lapsestani pelottaa ja noin kauan vielä! ahdistaa suorastaan. tiedän että olisi fiksuinta olla opinahjossani yötä,eikä ajaa joka päivä 170km suuntaansa.

ei minua peloita,että sattuisi jokin onnettomuus tai muuta. luotan äitiini täysin. mutta tilanne,että olen erossa lapsestani pelottaa ja noin kauan vielä! ahdistaa suorastaan. tiedän että olisi fiksuinta olla opinahjossani yötä,eikä ajaa joka päivä 170km suuntaansa.

Eihän toi 170km oo mitään! Mä ajelen kouluun useinkin niin pitkiä matkoja edes takasin. Sehän menee kahdessa tunnissa. Sähän voisit yöpyä kanssa sun äidin luona, niin ei olisi viemisiä ja tuomisia. Lähdet aamulla jo hyvissä ajoin ajeleen kun lapsi ei ole vielä herännytkään ja palaat äitisi luo takaisin illalla.. olette molemmat siellä yötä kolme päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Eihän toi 170km oo mitään! Mä ajelen kouluun useinkin niin pitkiä matkoja edes takasin. Sehän menee kahdessa tunnissa. Sähän voisit yöpyä kanssa sun äidin luona, niin ei olisi viemisiä ja tuomisia. Lähdet aamulla jo hyvissä ajoin ajeleen kun lapsi ei ole vielä herännytkään ja palaat äitisi luo takaisin illalla.. olette molemmat siellä yötä kolme päivää.

Mitä järkeä tuossa on jos lapsi nukkuu kun äiti lähtee ja nukkuu kun äiti palaa?

No tottakai voi jättää. Jätettiin ukon kanssa juniori jo vuoden ikäsenä kahdeks yöks ja kolmeks päiväks anoppilaan hoitoon ja häivyttiin ite tuskia tuntematta Tukholman risteilylle rentoutumaan ja nauttimaan :D . Kauheita tunnottomia hirviövanhempia :laugh: :laugh: .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :):

Mitä järkeä tuossa on jos lapsi nukkuu kun äiti lähtee ja nukkuu kun äiti palaa?

kyllä lapsi ehtisi olla illalla hereillä vähän aikaa, kun palaisin!
Siinä mielessä olisi fiksuinta yöpyä paikan päällä,koska se olisi edullisempaa! =D

Yhteistyössä