mitä teen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
mulla alkaa konstit loppumaan tuon miehen kanssa. onko tää uhmaa vai mitä? koko ajan kiukuttelee, ei syö enään, kaupassa huutaa, ei suostu istumaan rattaissa. onhan se jo 27, mutta helpompi on kaupustella kun mies istuisi vau´nuissa. mitä teen kun ei enään tissiäkään syö? kaikki on kokeiltu? miten teillä?

meillä on kyllä jo kohta 30,mutta ollaan siirrytty jo pikku hiljaa noista rattaista pois,ihan nätisti se osaa kaupassa olla,välillä tietysti saattaa uhmanpoikasta tulla esim.juomahyllyllä.mä veikkaisin et toi on esiuhmaa joko liittyy tohon kolmenkympin ikävuoteen.hmm,toi on kyllä vähän hankalampi toi tissinsyönti,ootko koittanu pukea tissit houkuttelevammin??

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
meillä on kyllä jo kohta 30,mutta ollaan siirrytty jo pikku hiljaa noista rattaista pois,ihan nätisti se osaa kaupassa olla,välillä tietysti saattaa uhmanpoikasta tulla esim.juomahyllyllä.mä veikkaisin et toi on esiuhmaa joko liittyy tohon kolmenkympin ikävuoteen.hmm,toi on kyllä vähän hankalampi toi tissinsyönti,ootko koittanu pukea tissit houkuttelevammin??

mä yritän usein syöttää autossa tai yleis-wc:ssä mutta ei siitä tule mitään, saa jotain tissiraivareita. meilläkin on toi juomaosasto kumma paikka kun siinä tulee kauhee huuto. illallakaan en meinaa saada enään yksin nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

mä yritän usein syöttää autossa tai yleis-wc:ssä mutta ei siitä tule mitään, saa jotain tissiraivareita. meilläkin on toi juomaosasto kumma paikka kun siinä tulee kauhee huuto. illallakaan en meinaa saada enään yksin nukkumaan.

no voi vitsit,toivotaan et noi tissiraivarit menee ohi,pitäähän pojan nyt tisulia saada.ja juu myönnän vaikka oon yrittäny kasvattaa hyvin mutta meilläkin nykyisin on toi ongelma että ei meinaa saada yksin enään nukkumaan,noh joskohan se siitä pikkuhiljaa.

niin ja meillä on sellanen ongelma että ei meinaa kelvata reimatekit millään,mitä mä teen ton kanssa oikeen?tykkää möyrytä tuolla autotallin lattialla välillä ni ois hyvä olla kunnon puku

Kaupassa voit antaa miehesi huutaa ostoskärryssä, ja hoitaa ostoksesi loppuun. Totea miehellesi, että tätä taitaa kovasti harmittaa. Älä piittaa muiden tuijotuksista, vaan sano itsellesi rauhallisesti: "Olenpa minä hyvä ja viisaasti mieheni kasvua tukeva puoliso!"
Joissain tapauksissa joudut ehkä kävelemään rauhallisesti mies kainalossa kaupasta ulos, mutta silloinkin voit kiitellä itseäsi. Muiden ihmisten arvostelut ja ihmettelevät katseet voi jättää omaan arvoonsa, kun joutuu taltuttamaan uhmakohtausta julkisella paikalla.

niin ja meillä on sellanen ongelma että ei meinaa kelvata reimatekit millään,mitä mä teen ton kanssa oikeen?tykkää möyrytä tuolla autotallin lattialla välillä ni ois hyvä olla kunnon puku

meillä kans ollaan ulkona puukasoissa ja vaatteet pihkassa. reima olis hyvä, sellainen välikausihaalari. mutta en mä saa sitä ees puettua ku repii ja riuhtoo ku pitäis vähis vaatteis juosta tuol +20 astees. kyllä villahousut edes tarttis olla ja pipo!

Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Kaupassa voit antaa miehesi huutaa ostoskärryssä, ja hoitaa ostoksesi loppuun. Totea miehellesi, että tätä taitaa kovasti harmittaa. Älä piittaa muiden tuijotuksista, vaan sano itsellesi rauhallisesti: "Olenpa minä hyvä ja viisaasti mieheni kasvua tukeva puoliso!"
Joissain tapauksissa joudut ehkä kävelemään rauhallisesti mies kainalossa kaupasta ulos, mutta silloinkin voit kiitellä itseäsi. Muiden ihmisten arvostelut ja ihmettelevät katseet voi jättää omaan arvoonsa, kun joutuu taltuttamaan uhmakohtausta julkisella paikalla.

mulle tulee niin huono fiilis niistä katseista. en mä ton miehen kanssa kehtaa mennä nyt ees vappusempaloihin, ku ei niistä mitään tulis. se puhuukin ihan omiaan. kaikkia kotiasioita pitää vieraille mennä höpöttämään...

Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:

mulle tulee niin huono fiilis niistä katseista. en mä ton miehen kanssa kehtaa mennä nyt ees vappusempaloihin, ku ei niistä mitään tulis. se puhuukin ihan omiaan. kaikkia kotiasioita pitää vieraille mennä höpöttämään...

Suhtaudu miehen mielikuvitukseen iloiten ja ymmärtäen. Mielikuvitus kertoo luovuuden ja tunne-elämän kehittymisestä.

no mutta mä lähden nyt nukuttamaan ton meidän pikkusen 30veen,sielä se jo kitisee sängyssään

et kai sä sitä oo sinne yksin jättäny! :o

no niin,palaan kertomaan kuulumiset,juu kyllä mä olin nyt vähän vastuuton,hetkeks jätin miehen yksin sänkyyn :ashamed: mutta olipas yö,ei meinannu rauhottua mitenkään,tissia vaan hamus koko yön.toivottavasti ens yö on helpompi,mitenkäs teillä muilla?

Alkuperäinen kirjoittaja Nibblerin sisko:
Täys raivari päällä pojalla. En ymmärrä, annoin tissiä ja muutakin, mutta ei muutaku murjottaa. Oisko hampaita tulossa?

varmaan joo,ne sitten onkin hankalia vaiheita kun hampaita tulee *huokaus*

hei , meillä tepsii noihin univaikeuksiin tissitelyn jälkeen sellainen kädellä heijaaminen siitä jalkovälistä. Nukahtaa tosi hyvin, ja yleensä ei paljon unia enää nää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hei , meillä tepsii noihin univaikeuksiin tissitelyn jälkeen sellainen kädellä heijaaminen siitä jalkovälistä. Nukahtaa tosi hyvin, ja yleensä ei paljon unia enää nää.

*reps* hmm,pitääkin koittaa tota ens yönä :saint:

no mutta mä lähden nyt nukuttamaan ton meidän pikkusen 30veen,sielä se jo kitisee sängyssään

et kai sä sitä oo sinne yksin jättäny! :o

no niin,palaan kertomaan kuulumiset,juu kyllä mä olin nyt vähän vastuuton,hetkeks jätin miehen yksin sänkyyn :ashamed: mutta olipas yö,ei meinannu rauhottua mitenkään,tissia vaan hamus koko yön.toivottavasti ens yö on helpompi,mitenkäs teillä muilla?

Yö meni ihmeen hyvin, ei herättänyt mua kertaakaan..! Ihan ilman pulloa pärjäsi ja nukahti kiltisti =) Mut tietty sitten aamulla tosi aikaisin kiskoi mua yömekosta...
Tuosta kauppaan menosta, meillä ainakin parempi että menen yksin, saa muuten sellaisen sätkykohtauksen ettei tosikaan, karkkihylly, juomahylly ja tatskalehdet melkein vierekkäin |O Sen verran iso poitsu etten jaksa edes kantaa kainalossa, menisi raahamiseksi ja sitäkös kaikki tuijottais :ashamed:

Sillä oli jotain askarteluja jotka tarhan tädit haluaa nähä valmiina huomenaamuna. Seki saattaa olla syy... Yritin kyllä heijata kädellä jalkovälissä, mut ei auttanu... Jätin pojan sitte askartelemaan ja lähdin pihalle...

Yhteistyössä